Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kreasjonisme vs. Darwin - er det lov å bli litt skremt?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-07, 00:23   #11
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kreasjonisme vs. Darwin - er det lov å bli litt skremt?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det må man vel ikke. De som fortjener respekt, får det. Mennesker som mener at homofile er syndige og ikke har rettigheter som normale folk har, de fortjener ikke respekt. Eller er du typen som klapper en pedofil på ryggen og respekterer hans/hennes ønske om å ha sex med barn?

Man kan la være å like det, men å kaste dritt hjelper ikke noen. Jeg hverken klapper pedoer eller de som mener at homofile er mer syndige enn andre på skulderen, men jeg respekterer at de mener det. De har nok gjort sine vurderinger for å komme dit, uansett hvor rette eller gale de er. Hvem er jeg til å sette meg til dommer over rett og galt? Og hva er egentlig normalt? Sånn egentlig? Det du bestemmer er det, eller?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:18.