|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Følger du med på korona?
Ser at det samme gjelder for Frankrike. Altså 9 mnd (270, ikke 280 dager) hvis man har to doser. Jeg fikk andre dose 04.januar i år (198 dager før innreise), så da skal kravet være oppfylt for min del.
|
|
|
#2 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Bra du sjekka!
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Ja, det er dokumentert for ungdommene, begge leverte pcr-test (spytt-test), og det står i HelseNorge. Jentungen var av de aller siste som fikk levert uten å ha spesiell grunn til det.
|
|
|
#4 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Følger du med på korona?Jeg følger med, men ikke så mye lenger. Jeg dunker meg i pannen litt, det slår meg at jeg ikke har registrert noe sted koronaen jeg hadde nylig. Det er skummelt mye smitte og skummelt mange alvorlig syke og døde. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Semiaktiv
Oppdaterer denne, med at jentungens pass ganske riktig var gyldig på reisedagen + tre dager til, mens guttungens gikk ut to dager før. Tok ingen sjanser og bestilte hurtigtest med dokumentasjon til 700 kr hos Dr. Dropin på Gardermoen før vi dro. Negativt resultat, og INGEN sjekk av verken hans eller noen andres koronapass, verken ved innsjekk på Gardermoen eller ved ankomst i Nice. Så 700 kr helt bortkastet. Eller nå vet vi med sikkerehet at i det minste guttungen ikke har korona. Men det visste vi egentlig fra før.
|
|
|
#6 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Ikke bortkastet sånn egentlig. Det er jo reglene og de KAN kontrollere. Da sover i alle fall jeg bedre hvis jeg vet at all dokumentasjon er i orden. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|