|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Kristin Halvorsen
Mener dette var mer en valgflesk. Det er noe annet å si : vi skal prøve å få til, jobbe hardt for at dette skal gå gjennom. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kristin HalvorsenEttersom jeg husker gikk hun ut i avisene og sa at det hun hadde ment var at hun skulle gå av dersom de ikke var på god vei innen utgangen av 2007 og det ikke var dekning innen utgangen av perioden (2009). |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Kristin HalvorsenDet er nok ganske mange som stemmer rødt og rødgrønt tror jeg man alle kan enes om å si uten å overdrive. Over gjennomsnittet mange også. Jeg tror den som åpenlyst innrømmer og står for at han/hun stemmer f.eks. Frp ganske kjapt får passet sitt påskrevet/mister populariteten. Det er også ganske respektløst.
|
|
|
#24 |
|
er grønn og fin.
|
Innrømmer gladelig at jeg ikke huser helt hva hun sa, men regner med at ingen tror det er mulig å oppnå full barnahagedekning på 2 år, med tanke på at forrige regjering knapt nok skapte en eneste barnehageplass.
|
|
|
#25 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi kan gå ut fra at det er endel som stemmer Frp her og etter all hetsen mot de her inne, så kan vi bruke uttalelsen din mot de som hetser frp? |
|
|
|
|
|
#26 |
|
pippimamma har et poeng her....
|
|
|
#27 |
|
flisespikker
|
Men jeg oppfattet det ikke som om du hetset dem som stemmer SV - det jeg syntes du sa, var at folk på forumet bare sier at de stemmer SV for å oppnå ett eller annet her inne, at de altså ikke egentlig mener det, men bare "jatter med". Og det kommer ikke helt i samme kategori som å hetse noen for de politiske oppfatningene deres. (Jeg mener ikke at noen av delene er greit, altså, men jeg synes ikke uttalelsen til Nabojenta passer til det du bruker den til her.)
|
|
|
#28 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har hun gitt oss et "løfte" om å gå av, mener du? OK de har ikke greid full barnehagedekning, men de jobber ganske heftig med saken - det synes jeg er bra. Jeg tror ikke det hjelper på barnehagedekningen at Kristin Halvorsen går av... |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Pauset
|
Sv: Kristin HalvorsenJeg syns Kristin Halvorsen er en dyktig politiker. Hun viser også en idealisme som jeg savner blant en del politikere. Jeg har stemt SV flere ganger, men vet ikke om jeg stemmer dem ved neste Stortingsvalg. Kristin virker som hun virkelig ønsker å gjøre det hun sier. Hun har nok også erfart, som mange andre, at det er mange kompromisser som må gjøres og at det ikke alltid er så lett å få gjennomført det man vil. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Dette fikk ikke jeg med meg. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
er grønn og fin.
|
Det er ikke umulig, men det er nok ikke regjeringens feil.
|
|
|
#32 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kristin HalvorsenHar aldri likt denne damen og kommer aldri til å like henne. Hun tvinger norske og oppegående damer ut i full jobb, selv om de har små barn. Hun sa selv at hun aldri kunne vært alenemor, og at mange kvinner valgte feil partner til sine barn. Hennes mann var mye hjemme med ungene så hun kunne jobbe mye. Å latterliggjøre hjemmeværende og alenemødre synes jeg er utrolig dårlig gjort av en politiker. Vi hjemmeværende som er det valgfritt, de få årene mens ungene er små, gjør en utrolig GOD jobb på lik linje med en annen jobb. Samme om jeg jobber med andre unger i en barnehage, eller med mine egne. Jeg stemme aldri SV!! Det eneste gode poenget hennes er å ruste opp skolene, la ungene slippe gamle skoler med dårlige bøker og elendig inneklima. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
En som trener
|
Nei, nå må du f*** meg gi deg! |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
En som trener
|
Sv: Kristin HalvorsenKristin Halvorsen, partilederutspørring TV2 15. august 2005: |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
#38 |
|
Viser tenner
|
Du har stor tiltro til medforumistene skjønner jeg! |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ringskrømt
|
Hvis et menneske står frem som FRP-er, tenker jeg avgjort mitt. Respektløst eller ei, det er ganske ubevisst. FRP har et helt horribelt menneskesyn som blant annet går ut på å diskriminere enkeltegrupper i samfunnet. De som stemmer FRP støtter dette menneskesynet. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
er grønn og fin.
|
Ehhh, hvor får du dette fra?
|