|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Kristin Halvorsen
Jeg har ikke lest Frp-koden enda, men det skal jeg. Jeg har imidlertid fulgt Frp gjennom mange år, helt siden barneskolealder. Jeg tror svært mange ikke er klar over historien bak Frp og Anders Langes parti. Frp er et parti bygget på holdninger som er forkastelige. Det er et parti som har vist helt klare rasistiske holdninger opp igjennom årene. I tillegg har Frp tråkket på og stemplet en haug med folk. Alt fra overgrepsutsatte, voldtatte, samer, alenemødre, kvinner, trygdede, sosialhjelpsmottakere, syke...you name it. Jeg kan skjønne at folk er egoistiske, og stemmer på et parti som ønsker å føre en egoistisk politikk. Men derfra til å stemme på et parti med den historien som ligger bak Frp, det fatter jeg ikke. Jeg anbefaler blant annet å lese boken "Profet i eget land. Historien om Carl I. Hagen."Den ripper iallefall litt opp i Frp sin historie. For meg dreier den heftige Frp-motstanden seg om andre ting enn bare ønsket om billig sprit og bensin.
![]() |
#62 |
er grønn og fin.
|
VI trenger et oljefond elelr pensjonsfond som det nå heter fordi vi en dag ikke lengre har oljen.
![]() |
#63 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Kristin HalvorsenEh.. Var det Kristin vi diskuterte? Jeg liker Kristin, og har ikke mistet troen på at hun gjør en god jobb. Den lovnaden hun kom med var imidlertid unødvendig og snodig.
![]() |
#64 |
Introvert optimist
|
Nei overhodet ikke. Hun er nok den av de mest profilerte politikerne jeg har minst sansen for. Det handler mindre om politisk budskap i grunnen enn det gjør om opptreden. Hun er brautende, flåkjeftet og oppfører seg dårlig i offentlige debatter. Hun er definitivt mer opptatt av å drite ut motstanderne enn å få frem politiske budskap og jeg tror hun må være den politikeren som har kommet med klarest valgløfter som overhodet ikke er blitt holdt, man må jo mistenke at det aldri var meningen å holde dem en gang.
![]() |
#65 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Kristin HalvorsenEndelig inne på rett spor igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Protonterapeut
|
Det var et eksempel. Og det går for alle som stemmer utfra enkeltsaker.
![]() |
#67 |
|
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|