|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Sv: Psykiater-saken
Barnevernet sin nemd er jo et avgjørelsesorgan (en domstol) også abortnemda er et avgjørelsesorgan (domstol, selv om du ikke dømmes til fengsel). Mye av kritikken mot barnevernet har jo gått på dette at skillet mellom den instansen som skal hjelpe, bistå og rådgi foreldre også skal dømme de ved en senere anledning. Dette gir ikke de beste vilkårene for samarbeid uansett.
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Ok, takk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
rakkarpus
|
Sv: Psykiater-sakenInteressant innlegg av en pasient opprinnelig skrevet som Facebook-innlegg på vg i dag. Han skriver han har ingen grunn til å betvile varslene mot han, men håper lisensen kan gis tilbake.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 08-12-23 kl 17:01. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor håper du har får lisensen tilbake? Vil vi ha leger som ikke klarer holde seg innenfor grensene?
|
|
|
#5 |
|
rakkarpus
|
Ser det kan misforstås, ikke jeg som mener det, han som skrev innlegget i vg.
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Det er vel kjent at det blir rettsak av dette? Tror den blir interessant å følge med på. Dette med helsetilsynet er veldig ukjent for meg. Hva har de lov til? Hva er rammene? Etc
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|