|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#363 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: «B.ms.g.tt» på tv |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Shake it out!
|
![]() Sv: «B.ms.g.tt» på tvVar en ny sak i avisen her i distriktet da. Ei som hadde dratt til Filippinene for å føde, og nå var hun og kjæresten og ungen «fastlåst på Fillipinene». Luktet «lag en spleis for meg» lang vei. Men det viste det seg at historien at hun hadde vært i Norge fram til 2-3 mnd før fødselen, så valgt å reise ned til Fillipinene i stedet for at kjæresten kom hit, brukt opp alle pengene hun hadde fordi fødselen ble dyrere enn forventet (var jo ikke gratis der), fått ekstra penger fra familien og vil ikke spørre familien om mer penger. Da kjenner jeg at min sympati ikke er veldig stor altså. Det er jo lov å tenke selv.
![]() |
#365 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: «B.ms.g.tt» på tvdet er jo nettopp sånne tilfeller det er veldig mange av.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Shake it out!
|
![]() Sv: «B.ms.g.tt» på tvJa, der er hauger av sånne eksempler. Dessverre. Men hva lærer man om det bare opprettes en spleis og så få man en haug med penger? Tenker sånn generelt på Spleis nå, og sånne «jeg var teit, hjelp meg ut av det»-spleiser. Dette menneske som det var snakk om her hadde et «friår» som gikk litt skeis og en YouTube-kanal der folk kunne følge henne, så da var det jo opp o dagen hvilke teite valg hun har gjort (jeg har ikke sett videoene, bare fått det oppsummert).
![]() |
#367 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: «B.ms.g.tt» på tv
Enig. Vi var inne på det for noen sider siden. Klart vi skal vokte oss for en holdning hvor man kun hjelper "verdig trengende". Samtidig er det vilt vanskelig å sitte på hendene eller holde munn når folk gang på gang på gang velger dumme ting og forventer hjelp fra andre for å løse opp idet.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|