Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ønsker meg tips om kreative bryllupsgaver!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-25, 10:15   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker meg tips om kreative bryllupsgaver!

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Men det kan godt hende at ønsket mitt om å gi noe annet enn det som er oppført på ønskelista handler like mye om at jeg føler at jeg slipper litt billig unna med en lettvint løsning om jeg bare skal følge lista. Jeg føler i alle fall et behov for å komme opp med en liten litt mer personlig tilleggsgave eller noe ...

Men du sier jo selv at du ikke er en kreativ person og ber OSS komme opp med din personlige tilleggsgave.

Jeg ville fulgt lista. Men jeg skjønner tanken din. Jeg har i noen tilfelle tenkt på en ting jeg har ment var perfekt, men som ikke sto på lista, så da har jeg rett og slett sjekket med gavemottaker først.

Hva med en kjedelig liste-gave og et gavekort på en opplevelse du tror de vil sette pris på? Virker jo som du har tenkt til å ha et rimelig romslig budsjett på gaven.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.