Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ønsker meg tips om kreative bryllupsgaver!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-25, 21:25   #15
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker meg tips om kreative bryllupsgaver!

Hvis du har mange minner bakover i tid med brudeparet, evt en av dem, som du har bilder fra, er det alltid fint å få en fotobok. Eller enda bedre, et fotoalbum med innlimte papirbilder og håndskrevne kommentarer og kanskje noen fine dikt e.l. Trenger ikke være så mye, så kan godt funke som tillegg til kjedelig og fornuftig hovedgave. Puslespill med foto kan også være gøy, om de liker puslespill og man har et passende bilde, eller en montasje av flere.

Hvis det er "kjedelig" som i enkeltasjetter eller -tallerkner til servise de samler på, så ville jeg gitt det. Hvis det er "kjedelig" mer som i støvsugerposer eller nye vindusviskere til bilen skjønner jeg litt bedre behovet ditt.

Men når det er sagt, så har jeg ei venninne fra studietida som jeg ikke ser så ofte lenger. En gang tilbake til da vi var studenter, for sikkert 25 år siden, kjøpte jeg henne et rivjern i bursdagsgave. Hun manglet ett, og det var omtrent alt jeg hadde råd til. Helt enkelt men med en litt alternativ fasong, slik at det så litt fint ut stående framme på benken. For ikke lenge siden fikk jeg melding fra henne, der hun skrev at hun fortsatt har det og bruker det stadig vekk, og hver gang tenker hun på meg. Det syntes jeg var koselig å høre. Så det kan være, eller i det minste bli, personlig, selv om det i utgangspunktet er ganske kjedelig og lite kreativt.

Sist redigert av My : 27-07-25 kl 21:49.
My er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.