|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kakemonster
|
Sv: Gamle sanger om igjen
Ok, her er vi uenige. En konsert er kunst, og en konsertbillett er adgang til å se og høre det kunstneren ønsker å vise. Det å holde konserter innebærer ofte en betydelig økonomisk risiko for artistene, så jeg tror de færreste bygger setlister på trass. Å snurte for at ikke alle artister kjører Greatest Hits på hver turné, det er respektløst.
|
|
|
|
#2 |
|
One of These Days
|
Ja, konsert er kunst. Har vært på Christine and the Queens et par ganger, og de konsertene har vært helt forskjellige. Festivalset var hits, headliner var performance og virkelig sydd sammen på en helt fantastisk kunstnerisk måte og uten en eneste av de store hitene. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
can-jur
|
Tja…
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Tja. Men da er det godt mulig at jeg ikke går på konsert med dem neste gang de kommer hvis de bare spiller nye låter. Jeg kan godt tenke meg å høre noe nytt, men vil veldig gjerne høre en del "gamle sanger om igjen" også. Ikke sånn at det er én sang de må spille, men at det er noen låter som jeg kjenner godt fra før ... og kan synge til.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Veldig enig her.