|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Hvilke utenlandske medier anbefales for å følge litt med på andre steder enn NRK?
|
|
|
|
#2 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva lurer du på i dag? #03
Det avhenger av hva slags temaer e.l. du vil følge med på. Jeg abonnerer digitalt på NYT, men orker ikke lese om all elendigheten. Når det gjelder DT så får jeg mest info via en blogger kalt Friendly Atheist. Han holder til på Substack. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
can-jur
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03
Egentlig alt. Ser at NRK melder om angrep på/i Gaza mens f.eks. bbc ikke har noe. Finnes det noe som funker omtrent som NRK (altså skikkelig redaktørstyrt) og som ikke har alt bak betalingsmur? Evt noen det virkelig er verd å betale for? Tilgang er sjukt dyrt så pr nå har vi bare NRK å forholde oss til (i tillegg til noen lokalaviser og Nationen, som jeg har gratis) og jeg skulle gjerne hatt mer. Men Aftenposten er for dyrt og dekker jo mye av de samme sakene som NRK (nyheter altså, ikke tyngre gravesaker).
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|