|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Norgespris på strøm?
Etter å ha fått januarregningen gikk jeg inn og bestilte Norgespris. Det lønner seg veldig nå som strømmen er dyr og det er istid ute. Så får vi se hvordan prisene er til sommeren.
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Jeg fikk også veldig høy regning nå for januar, men jeg ser av tallene for i fjor at jeg sparte over 5000 kroner på ikke å ha Norgespris i 2025. Så jeg er veldig usikker på om det vil lønne seg til slutt.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Norgespris på strøm?Jeg blir ganske så sur av denne greia, hvorfor må vi ha det sånn at hver enkelt privatperson skal måtte sette seg inn i alle detaljene i strømmarkedet? for Midt-Norge ser nå tallene for 2025 ut til å være helt irrelevante, etter den strømkabelen over Sognefjorden ble satt i gang. 1. oktober stod det at jeg ville tapt 8000 på å velge Norgespris, så da gjorde jeg selvfølgelig ikke det. Syns godt det kunne vært opplyst fra offentlig hold at denne kabelen ville bli en gamechanger. Sist redigert av Galathea : 04-02-26 kl 13:36. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Prisene i fjor var mye lavere enn hva "ekspertene" ser for seg i år. Når jeg sjekket aug25-jan26 lønte det seg. Men for hele 25 ville jeg ha betalt mer med Norgespris. Å prøve å regne på strømprisingen, Norgespris og strømstøtte og hva som lønner seg og ikke, er helt umulig. Føles litt som å være med i Ekstra Joker Nord
|
|
|
#5 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Ja, akkurat!
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Norgespris på strøm?Ja, det er fullstendig Joker Nord, utrolig unødvendig at vi skal måtte forholde oss til slikt, strømmen vår er jo eid av fellesskapet. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|