|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreTakket være overnattingsgjester i natt så er huset nesten ryddig fremdeles. I mine øyne veldig ryddig, i andres tilnærmet akseptabel. Ny start? En kan jo drømme. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
trøtt
|
Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødre
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Men jeg skjønner bare ikke at det kan bli så rotete på bare en dag... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
trøtt
|
Nei, det er helt ufattelig. Noen ganger tror jeg huset roter seg selv, men jeg har skjønt at det får ganske mye hjelp av en treåring som slipper ting rett ned, samt to sløve foreldre... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreI dag hengte jeg opp klesvask før jeg leverte barna og dro på jobb.
|
|
|
#6 |
|
lykkelig
|
Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreHerlighet! Det ser ut som en slagmark hjemme og vi skal på foreldremøte på skolen idag med svigers som barnevakter |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlige husmødreKry!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|