Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Madeleines mor mistenkt (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-07, 16:48   #11
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Her var det mange underlige uttalelser.
Saken er tragisk -uansett om det er foreldrene eller andre som har drept/tatt Madeleine. Jeg må innrømme at jeg aldri har mistenkt foreldrene før de siste dagers hendelser. Men blod i leiebil, blod i leilighet og likhundmarkering lover jo ikke bra.

Men jeg MÅ kommentere de som mener de har skjønt dette hele veien fordi foreldrene ikke reagerte normalt. Som flere andre har sagt; hva er normalt når barnet ditt er borte? Jeg aner ikke hvordan jeg ville reagert, men jeg går ut i fra at jeg ville gjort som Madeleines foreldre. Jeg ville utnyttet media og folks empatiske evner til fulle, jeg ville pratet, pratet, pratet og pratet om saken, og helt sikkert brukt både radio, tv og nett. I tillegg ville jeg sikkert brukt privatetterforskere, kjentfolk i alle mer eller mindre lugubre miljøer osv. Hvem er vi til å vurdere hva som er normaladferd i en svært unormal krisesituasjon?

Normalatferden er kanskje å si sannheten med en gang.

Ikke "vi låste dørene og vinduene" for å måtte innrømme to dager etter at man ikke gjorde det likevel- "i tilfelle det ville begynt en brann" (Ja, og hva skulle tre bittesmå barn gjort uansett i et sånt tilfelle?)

Ikke "Tvillingen kan ikke ha våknet og under noen omstendigheter" (det var det som først fikk bedøvelsesteorien i full sving) for å etterpå forsnakke seg og si at "jeg trodde hun kanskje våknet av tvillingenes gråt".

Ikke: Vi kunne se leiligheten fra der vi satt, det var bare 50m til baren. Når det var relativt lett å finne ut at det var drøyt 150 meter og helt umulig å se noe som helst av leiligheten fra baren.

+++ minst 10 andre eksempler.

Tar seg dårlig ut.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:30.