Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)
Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.
Jeg finner det ikke merkelig i det hele tatt at 20 personer vandrer inn og ut, hadde jeg oppdaget at barnet mitt var borte hadde jeg skreket ut og tilkalt alle i nærheten for å hjelpe til. Jeg tror det hadde vært langt unna mitt hysteriske hode at jeg skulle sikre bevis, akkurat som man tenker som en politimann i en sånn situasjon.
Man gnager også på at de satt ute og har jugd om dette. Det var faktisk bare 50 meter bort til leiligheten, jeg har tenkt flere ganger at det ikke var værre enn når man sitter ute i hagen og sjekker ungene med jevne mellomrom, slik de gjorde. Jeg har ikke sett at de har jugd om at døren var låst, og har ihvertfall ikke lest at alle i følget har innrømmet at de gikk UT (mener du på byen, Olympia?) hver kveld uten barn.
Sorry, men fakta er at dørene var ulåste, sjekkene foregikk ved lytting ved døren, og leilighetens dører og vinduer kunne ikke ses fra der de satt. Det var 50 meter i luftline, men atskillig mye lengre å gå. Det er lett å slå opp fakta hvis du googler litt. Alt dette har i etterkant blitt bekreftet, stort sett av Gerry McCann selv.