Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Madeleines mor mistenkt (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-07, 21:56   #321
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jeg finner det ikke merkelig i det hele tatt at 20 personer vandrer inn og ut, hadde jeg oppdaget at barnet mitt var borte hadde jeg skreket ut og tilkalt alle i nærheten for å hjelpe til. Jeg tror det hadde vært langt unna mitt hysteriske hode at jeg skulle sikre bevis, akkurat som man tenker som en politimann i en sånn situasjon.
Man gnager også på at de satt ute og har jugd om dette. Det var faktisk bare 50 meter bort til leiligheten, jeg har tenkt flere ganger at det ikke var værre enn når man sitter ute i hagen og sjekker ungene med jevne mellomrom, slik de gjorde. Jeg har ikke sett at de har jugd om at døren var låst, og har ihvertfall ikke lest at alle i følget har innrømmet at de gikk UT (mener du på byen, Olympia?) hver kveld uten barn.

UT som i baren, bort fra barna, for å spise. Det er visst rapportert at de har vært borte fra hotellkomplekset på restaurant en gang også, men jeg tror de var i baren stort sett. Det skal også sies at de ikke sjekket barna som i åpne døren, se på barna, men de lyttet på dørene. De var ikke inne hos barna og så etter. Men det er ikke det de er anklaget for, tross alt.

Det var om saken på Redaksjon 1 på NRK nå, de som ikke har sett det burde se det på Nett-TV. Veldig opplysende, også fra en psykiaters side. Kort oppsummering: Psykiateren mente at det går an å lyve og bedyre sin uskyld over flere måneder, og han savnet de mest vanlige reaksjoner som sorg, fortvilelse osv. Rettseksperten (som jeg ikke husker hva driver med konkret) mente at siden 80% av små barn blir drept av sine egne foreldre så er det ganske merkelig å ikke rette søkelys mot de. Spekulasjoner om at politiet bløffer og egentlig etterforsker i en hel annen retning trodde de heller ikke noe på. Ingen ville uttale seg om porugisisk politi har gjort en dårlig jobb. Det var stor usikkerhet om DNA-spor, forståelig nok. Det virket i hvert fall som alle i salen kunne forestille seg at de VAR skyldige, det var i hvert fall ikke usannsynlig på noen måte.

Jeg må få meg et liv.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 21:58   #322
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg finner det ikke merkelig i det hele tatt at 20 personer vandrer inn og ut, hadde jeg oppdaget at barnet mitt var borte hadde jeg skreket ut og tilkalt alle i nærheten for å hjelpe til. Jeg tror det hadde vært langt unna mitt hysteriske hode at jeg skulle sikre bevis, akkurat som man tenker som en politimann i en sånn situasjon.
Man gnager også på at de satt ute og har jugd om dette. Det var faktisk bare 50 meter bort til leiligheten, jeg har tenkt flere ganger at det ikke var værre enn når man sitter ute i hagen og sjekker ungene med jevne mellomrom, slik de gjorde. Jeg har ikke sett at de har jugd om at døren var låst, og har ihvertfall ikke lest at alle i følget har innrømmet at de gikk UT (mener du på byen, Olympia?) hver kveld uten barn.

Sorry, men fakta er at dørene var ulåste, sjekkene foregikk ved lytting ved døren, og leilighetens dører og vinduer kunne ikke ses fra der de satt. Det var 50 meter i luftline, men atskillig mye lengre å gå. Det er lett å slå opp fakta hvis du googler litt. Alt dette har i etterkant blitt bekreftet, stort sett av Gerry McCann selv.

Gammel 12-09-07, 22:28   #323
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Sorry, men fakta er at dørene var ulåste, sjekkene foregikk ved lytting ved døren, og leilighetens dører og vinduer kunne ikke ses fra der de satt. Det var 50 meter i luftline, men atskillig mye lengre å gå. Det er lett å slå opp fakta hvis du googler litt. Alt dette har i etterkant blitt bekreftet, stort sett av Gerry McCann selv.

Ja, du er nok ikke den eneste her som googler og leser alt av artikler om saken. Jeg har sett bilde fra der de satt, de hadde utsikt til leiligheten og verandaen, selv om døren var på andre siden. At dørene var ulåst ble forklart med fare for brann. At de kun lyttet ved dørene er da ikke spesielt mistenkelig eller uforsvarlig, det har jeg også gjort med svært lett-sovende barn.
Du tar alt de har gjort og sier i værste mening, jeg ser det på annen måte, sikkert fordi jeg har vanskelig for å tro at de har gjort det, men jeg utelukker det absolutt ikke.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 22:31   #324
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

UT som i baren, bort fra barna, for å spise. Det er visst rapportert at de har vært borte fra hotellkomplekset på restaurant en gang også, men jeg tror de var i baren stort sett. Det skal også sies at de ikke sjekket barna som i åpne døren, se på barna, men de lyttet på dørene. De var ikke inne hos barna og så etter. Men det er ikke det de er anklaget for, tross alt.

Det var om saken på Redaksjon 1 på NRK nå, de som ikke har sett det burde se det på Nett-TV. Veldig opplysende, også fra en psykiaters side. Kort oppsummering: Psykiateren mente at det går an å lyve og bedyre sin uskyld over flere måneder, og han savnet de mest vanlige reaksjoner som sorg, fortvilelse osv. Rettseksperten (som jeg ikke husker hva driver med konkret) mente at siden 80% av små barn blir drept av sine egne foreldre så er det ganske merkelig å ikke rette søkelys mot de. Spekulasjoner om at politiet bløffer og egentlig etterforsker i en hel annen retning trodde de heller ikke noe på. Ingen ville uttale seg om porugisisk politi har gjort en dårlig jobb. Det var stor usikkerhet om DNA-spor, forståelig nok. Det virket i hvert fall som alle i salen kunne forestille seg at de VAR skyldige, det var i hvert fall ikke usannsynlig på noen måte.

Jeg må få meg et liv.

Hvor får man det fra at de ikke viser tegn på sorg og fortvilelse, jeg synes jeg har sett mange slike tegn, i tillegg vet man da ikke hvordan de har det bak lukkede dører. De fokuserer fortsatt blant annet på at de ønsker fortsatt å lete etter datteren og uttrykker håp om at hun er i live. De har gjort mer enn mange andre hadde fått til i sakens gang. At man selvfølgelig i en slik sak også ser på foreldrene og at de har grunn til å mistenke dem er klart, det reagerer jeg ikke på. Men jeg forhåndsdømmer dem ikke og setter ikke alt de har gjort og sier i et mistenkelig lys, jeg synes mye av det kan ha naturlige årsaker.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 12-09-07, 22:33   #325
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror iallefall Madeleines foreldre er glad for at Olympia ikke er reporter for en stor tv-kanal......

Neida, det er kjempetragisk . Så på redaksjon 1 på NRK i kveld, den eneste som mener noe er mistenkelig, er rettspsykiateren. Han mener de ikke reagerer "normalt". Men hvem vet hva som skjer bak dørene før pressekonferansene?

Gammel 12-09-07, 22:35   #326
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Standard

Ja, du er nok ikke den eneste her som googler og leser alt av artikler om saken. Jeg har sett bilde fra der de satt, de hadde utsikt til leiligheten og verandaen, selv om døren var på andre siden. At dørene var ulåst ble forklart med fare for brann. At de kun lyttet ved dørene er da ikke spesielt mistenkelig eller uforsvarlig, det har jeg også gjort med svært lett-sovende barn.
Du tar alt de har gjort og sier i værste mening, jeg ser det på annen måte, sikkert fordi jeg har vanskelig for å tro at de har gjort det, men jeg utelukker det absolutt ikke.

Nei, jeg tar ikke alt i verste mening. Det er en del ting som gjør at jeg ikke helt skjønner hvordan de skulle få gjort det, jeg heller. Jeg reagerer egentlig bare på at mange synes det er helt utenkelig at foreldre gjør sånt. Uansett- sett bort fra alt det tragiske så er det en veldig spennende sak. Både når det gjelder selve saken og pressedekningen. Noe som også er interessant er hvorfor det fortsatt er 3 mistenkte, og hvordan de henger i hop. Denne saken har nettopp begynt, i mine øyne.

Gammel 12-09-07, 22:36   #327
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Jeg tror iallefall Madeleines foreldre er glad for at Olympia ikke er reporter for en stor tv-kanal......

Neida, det er kjempetragisk . Så på redaksjon 1 på NRK i kveld, den eneste som mener noe er mistenkelig, er rettspsykiateren. Han mener de ikke reagerer "normalt". Men hvem vet hva som skjer bak dørene før pressekonferansene?

Alle uttaler seg på generelt grunnlag, unntatt psykiateren, det er viktig å huske på.

Gammel 12-09-07, 22:37   #328
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

lykkeliten:

Jeg er ikke ute etter å tolke alt i verste mening, jeg har (til nå) bare lest litt rundt (i både engelske og norske aviser) og gjort meg opp litt meninger basert på det ekteparet har bekreftet er sant. Lesingen i denne tråden har vært særdeles interessant.

Mener du at de ikke har handlet uforsvarlig? Jeg behøver ikke å tolke noe i noen som helst retning, jeg synes at bevisene taler for seg (altså dette med å la barna være alene, ned-dopet). Jeg synes med andre ord ikke at Olympia tolker dette som annet enn det det er - helt forkastelig fra foreldrenes side (uavhengig om de har drept henne, eller "latt" andre kidnappe henne ved å ikke passe på barna sine i et fremmed land). I tillegg til alle småløgnene ser det ikke særlig lyst ut for the McCann's.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 22:51   #329
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

lykkeliten:

Jeg er ikke ute etter å tolke alt i verste mening, jeg har (til nå) bare lest litt rundt (i både engelske og norske aviser) og gjort meg opp litt meninger basert på det ekteparet har bekreftet er sant. Lesingen i denne tråden har vært særdeles interessant.

Mener du at de ikke har handlet uforsvarlig? Jeg behøver ikke å tolke noe i noen som helst retning, jeg synes at bevisene taler for seg (altså dette med å la barna være alene, ned-dopet). Jeg synes med andre ord ikke at Olympia tolker dette som annet enn det det er - helt forkastelig fra foreldrenes side (uavhengig om de har drept henne, eller "latt" andre kidnappe henne ved å ikke passe på barna sine i et fremmed land). I tillegg til alle småløgnene ser det ikke særlig lyst ut for the McCann's.

Det var i diskusjon med Olympia jeg sa det, ikke til deg.
Det at de eventuelt handlet uforsvarlig betyr ikke at de har drept ungen, som flere har påpekt her. Jeg synes heller ikke de har "latt" noen kidnappe ungen, de trodde faktisk selv det var helt forsvarlig. De dopet heller ikke ungene ned. De er begge to leger, de ga et mildt smertestillende middel som hadde en søvndyssende effekt. Hva vet vi om de som leger behandler langtids søvnproblemer hos ungen(e). De satt ute i hageområdet, de hadde jevnlige sjekkrunder. Jeg tror dette var slik de hadde lagt det opp sammen vennene i den tro at de gjorde det forsvarlig ja. Jeg også tolker en del fra foreldrenes side som mistenkelig, men jeg ser også at det kan være mulighet for at de er uskyldige. Men jeg skal innrømme at hvis det hadde vært en skikkelig trashy familie fra trailerparken med rusproblemer og gjentatt husbråk og to pitbuller på utsiden, hadde det vært lettere å tro.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 12-09-07, 22:52   #330
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh ... Ja? Og?

Gammel 12-09-07, 22:53   #331
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

eg synes heller ikke de har "latt" noen kidnappe ungen, de trodde faktisk selv det var helt forsvarlig.

Tydeligvis ikke. Hadde de ment at det var helt OK parenting, hadde de ikke løyet om det...

Gammel 12-09-07, 22:55   #332
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Eh ... Ja? Og?

Ja, altså, jeg trodde du henviste til en setning som jeg skrev til Olympia, ikke mer enn det...Det er greit at du etter din mening ikke tar alt opp i værste mening, og tolker utifra det du har lest. Det har vi jo alle. Vi tolker jo virkelig i hytt og pine.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 12-09-07, 22:56   #333
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Tydeligvis ikke. Hadde de ment at det var helt OK parenting, hadde de ikke løyet om det...

Ja, jeg tror de skjønte (åpenbart) at det ikke var forsvarlig, men jeg tror i utgangspunktet de mente at de hadde en fin og trygg plan med å sitte ikke langt fra med avtalte jevnlige sjekkrunder fra alle i flokken.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 12-09-07, 22:58   #334
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Standard

Det at de eventuelt handlet uforsvarlig betyr ikke at de har drept ungen, som flere har påpekt her. Jeg synes heller ikke de har "latt" noen kidnappe ungen, de trodde faktisk selv det var helt forsvarlig. De dopet heller ikke ungene ned. De er begge to leger, de ga et mildt smertestillende middel som hadde en søvndyssende effekt. Hva vet vi om de som leger behandler langtids søvnproblemer hos ungen(e). De satt ute i hageområdet, de hadde jevnlige sjekkrunder. Jeg tror dette var slik de hadde lagt det opp sammen vennene i den tro at de gjorde det forsvarlig ja. Jeg også tolker en del fra foreldrenes side som mistenkelig, men jeg ser også at det kan være mulighet for at de er uskyldige. Men jeg skal innrømme at hvis det hadde vært en skikkelig trashy familie fra trailerparken med rusproblemer og gjentatt husbråk og to pitbuller på utsiden, hadde det vært lettere å tro.

Og det er vel nettopp det som er poenget som har fått mange, inkludert meg, å steile: At mere ressurssvake foreldre ville aldri kommet seg unna en mediahets pga. "neglect".

De sier de ikke låste dørene, i tilfelle brann. Jeg bare resonnerer her, altså, men hva om det hadde vært brann? Ettersom de hverken kunne se vinduer eller dører i leiligheten så hadde de ikke fått det med seg før ganske sent. Jeg synes liksom ikke jeg ser for meg Madeleine bære en 1,5-åring i hver sin arm og løpe ut av leiligheten. Spesielt ikke i "søvndysset" tilstand. Et av de andre parene har hatt en baby på litt over året alene i leiligheten. Bare ett av parene, med større barn, hadde babycall med seg. Ingen ville bruke seg av hotellets (i prisen inkluderte) barnevaktsprogramm (som enten besto av å ha noen som satt utenfor døra og lyttet, eller å ha barna i barneklubb sammen med de ansatte de kjenner fra barneklubben om dagen). Det ble drukket alkohol, og barna var alene hver kveld. Det gjør meg fly forbannet at de slipper unna med det.

Gammel 12-09-07, 23:02   #335
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Standard

Ja, jeg tror de skjønte (åpenbart) at det ikke var forsvarlig, men jeg tror i utgangspunktet de mente at de hadde en fin og trygg plan med å sitte ikke langt fra med avtalte jevnlige sjekkrunder fra alle i flokken.

De hadde høstet mye sympati om de hadde innrømmet EN ENESTE GANG at det de gjorde ikke var forsvarlig. I stedet for å reise verden rundt og advare om pedofili-ringer, så hadde det kanskje vært på sin plass å advare andre foreldre om å gjøre det samme. Likevel har de gang på gang påpekt "live on air" at det de gjorde VAR ansvarsfull, og at de har fått bekreftet at de ikke kan lastes for det.

Kanskje Gerry kunne skrive litt om det i bloggen sin, i stedet for å fortelle at han har fått klippet håret sitt og jogger en time hver morgen.

Gammel 12-09-07, 23:03   #336
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og det er vel nettopp det som er poenget som har fått mange, inkludert meg, å steile: At mere ressurssvake foreldre ville aldri kommet seg unna en mediahets pga. "neglect".

De sier de ikke låste dørene, i tilfelle brann. Jeg bare resonnerer her, altså, men hva om det hadde vært brann? Ettersom de hverken kunne se vinduer eller dører i leiligheten så hadde de ikke fått det med seg før ganske sent. Jeg synes liksom ikke jeg ser for meg Madeleine bære en 1,5-åring i hver sin arm og løpe ut av leiligheten. Spesielt ikke i "søvndysset" tilstand. Et av de andre parene har hatt en baby på litt over året alene i leiligheten. Bare ett av parene, med større barn, hadde babycall med seg. Ingen ville bruke seg av hotellets (i prisen inkluderte) barnevaktsprogramm (som enten besto av å ha noen som satt utenfor døra og lyttet, eller å ha barna i barneklubb sammen med de ansatte de kjenner fra barneklubben om dagen). Det ble drukket alkohol, og barna var alene hver kveld. Det gjør meg fly forbannet at de slipper unna med det.

Jeg er enig, og jeg synes det er fullstendig forkastelig og helt sprøtt, helt uavhengig av hva som egentlig har skjedd med Madeleine. Fatter ikke at det går an å gjøre det, og det kan vel virke som om de hele tiden har visst at det ikke var så supersmart. Får helt vondt inni meg ved tanken på hvor redd min lille gutt hadde blitt hvis han våknet og ikke fant oss i leiligheten i det hele tatt .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 23:04   #337
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det gjør meg fly forbannet at de slipper unna med det.

Nå kan jo alt tegne til at de ikke gjør det.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 23:05   #338
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Nå kan jo alt tegne til at de ikke gjør det.

Jo, hvis det viser seg at de ikke har noe med forsvinningen å gjøre, så slipper de unna med at de oppførte seg på en slik måte at dette skjedde. Og ettersom det ikke er lovlig å kidnappe barn, så vil de være the good guys, uansett.

Gammel 12-09-07, 23:09   #339
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Ser poenget ditt, men jeg synes nå ikke de har sluppet unna med det, det har vakt sterke reaksjoner og de har blitt mye negativ fokus på det de gjorde. Det at de ikke ønsket barnevakt sier meg ingenting negativt, jeg skjønner godt at de ønsket å sjekke selv istedenfor en fremmed person utenfor døren. Og barneklubb sent på kvelden finnes vel ikke. At de drakk er heller ikke negativt for meg, jeg tar meg gjerne flere glass vin på ferie og hjemme mens barna sover. Orker egentlig ikke nevne alle punktene, men brannfaren resonnerer man muligens ulikt rundt. At de burde ha skaffet seg leiligheter siden av hverandre på bakkeplan så de kunne sitte utenfor sammen og med babycall er etterpåklokskap.
Som sagt, jeg mener de ikke har sluppet unna med det, men at de framstår som svært ressurssterke er det ingen tvil om, men jeg er litt usikker på om det hele tiden har vært til deres fordel, de har fått en del negative reaksjoner på det massive mediaopplegget sitt og barnepassopplegget sitt.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 13-09-07, 01:00   #340
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Poeng eller ikke: Jeg fatter ikke at dere tør spekulere en gang!

Jeg trodde dere var tja...hva kaller man det?

Når man mister illusjoner angående noen man har vært uenig med, men likevel hatt respekt for, når de tør å argumentere ensidig i en diskusjon/sak som dette?

Revet med av media? Folk som til daglig fremstår som edruelig i det meste? Men som i denne diskusjonen bruker "edrueligheten", i enhver form, som hovedargument for å faktisk argumentere? Utfra medias fremstilling? Og egne verdier/holdninger? La dem styre seg i en bestemt retning i noe så vanskelig som dette?

Jeg blir skremt! Av flere av dere!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.