|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvordan har du det nå i forhold til for 10 år siden?For ti år siden var jeg 27, hadde vært gift i drøyt to år og bodd og jobbet i Oslo i halvannet. Jobbmessig var det en veldig fin tid, den beste perioden forlaget mitt har hatt, omtrent, spennende oppgaver og veldig positiv og hyggelig stemning. Privat hadde vi det også veldig bra, trivdes sammen og i Oslo, og merket godt på økonomien at vi hadde full inntekt og ikke var studenter lenger, samtidig som vi ikke helt hadde skrudd opp forbruket tilsvarende.
![]() |
#2 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvordan har du det nå i forhold til for 10 år siden?
Får ikke grønnprikket deg, så jeg siterer deg i stedet.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan har du det nå i forhold til for 10 år siden?For ti år siden var jeg atten. Jeg slet noe jævlig. verste perioden i livet mitt.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|