|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Sv: Vognmafiaen
Åpenbart, og siden Glitter og Skilpadda allerede har opplyst deg om hva ordet betyr, så kan jeg nå opplyse deg om at FP har en temmelig høy andel feminister og rødstrømper – og mange av dem stemmer for eksempel venstre. De to har ikke noe med hverandre å gjøre. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Takk for definisjonen. |
|
|
|
#3 |
|
Introvert optimist
|
Så lenge du husker i samtaler med andre hva alle andre legger i begrepet, sånn at det ikke blir misforståelser er det jo ingen som kan nekte deg det.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Er det ikke deilig å ha sin egen definisjon på enkelte ting |
|
|
|
#6 |
|
|
vof-supportere aner jeg ingenting om, men det er ihvertfall om ikke annet upraktisk å ha en helt annen definisjon på ord enn det de egentlig betyr. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ekvilist
|
Du bestrider altså at MinaX er rødstrømpe tutta? Hører du ikke hva hun sier? Det finnes feminister i alle leire, ikke bare på venstresiden. Heldigvis!
|
|
|
#10 |
|
Ekvilist
|
Og i mine øyne er en slem person snill.
|
|
|
#11 |
|
intro
|
Sv: VognmafiaenNå kom jeg plutselig til å tenke på en sketsj jeg så på TV en gang: "Jeg synes ikke Jens Stoltenberg er statsminister."
|
|
![]() |
| Emneord |
| avsporing, klassiker, krangling, vognmafia, økologiske rødbeter |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|