|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Sv: Om å la barn gå til barnehagen alene
Ja, absolutt.
|
|
|
#2 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å la barn gå til barnehagen aleneTing rushes ikke her, nei....! Det skjer helt etter barnets egen modenhet og tempo! Overgangen til skolen blir bedre..........! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er så enig, så enig, Zoe. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Da jeg vurderte å la Frøkna gå alene til barnehagen, var det etter instendig bønn fra henne: "Få lov til å gå alene da, mamma!" Det er ikke å rushe, men å tilpasse seg barnets utvikling. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Om å la barn gå til barnehagen aleneOm jeg hadde bodd slik til at barnet mitt kunne gått alene til barnehagen, så skulle det fått lov til det enkelte ganger om barnet selv ønsket det.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes denne tankegangen er preget av at vi er forskjellige og at vi har forskjellige barn. For dette er veldig ulikt fra slik jeg tenker. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Om å la barn gå til barnehagen alene(Svarer på hovedinnlegget uten å ha lest absoulutt alle innleggene i tråden her.) Om jeg ville ha sendt barnet mitt alene eller ikke er et spørsmål, men jeg oppfatter ikke at det er det du spør om i hovedinnlegget. Jeg har aldri gjort det, men av den enkle grunnen at det aldri var aktuelt. Vi forlater huset samtidig og gikk forbi barnehagen på tur på jobb. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |