|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Introvert optimist
|
Re: Dagmamma glemte igjen toåring på busstoppVoldsfantasier kan gjøre at en får ut litt aggresjon, men jeg ville ha tenkt mer hevn/forebygging enn vold her tror jeg. Ikke bare ville hun ha blitt sagt opp, men jeg ville ha sørget for at ingen andre noen gang ville hatt barn hos henne noen gang igjen. Betalt for digre plakater med bilde av henne midt i byen der det kom klart frem at det var henne avisene hadde skrevet om. Noe sånt.
|
|
|
#63 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dagmamma glemte igjen toåring på busstopp
Jo det var det. Men sa det likevel. :crazy: |
|
|
|
|
|
#64 |
|
villende
|
Sv: Dagmamma glemte igjen 2 åring på busstopp
Altså, selv om man er jurist så er det ikke gitt at man er spesialist på akkurat det fagfeltet den enkelte er ute etter å få svar på. Det betyr bare at man er nogenlunde kompetent til å lete seg frem i lovsamlinger og foreta en (litt) kvalifisert gjetning på hva som vil gjelde i det aktuelle tilfellet. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Dagmamma glemte igjen 2 åring på busstopp
Aha. Ja der ser du hvor lite jeg vet om det.
|
|
|
#66 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dagmamma glemte igjen toåring på busstoppHårreisende sak! Håper hun fikk sitt skrev påpasset! |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|