Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ulltøy

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-07, 15:27   #14
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ulltøy

I likhet med Skilpadda så er vi ullfolk. Junior bruker ullundertøy hele høsten og vinteren, og i år satser vi på Janus og Tom og Trine (en del fine farger og modeller i år, bl.a striper!) Regnbueull og Prinseull brukes som koseklær eller over ullundertøy når det er kaldt ute.

I tillegg lar jeg han sove i ullpysjer (har nøstebarn, men skal bytte til janus, tror jeg) om vinteren, for han sover aldri med dyne og er ganske kald når han våkner om morgen, spes hvis han har sovet med en våt bleie...

Noen som kan anbefale gode ullsokker? Jeg syns mye av det i butikkene er så tykt? Jeg skal kjøpe noen Ulvang sokker, men vil ha sokker i 100% ull i tillegg.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.