|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Viser tenner
|
Sv: Juletre - plast eller ekte?
Kjenner jeg må minne deg på at du tapte 80.000 på bilkjøp/salg. Bibliotek og sånt ... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletre - plast eller ekte?Jeg skal selvfølgelig ha EKTE juletre! Lukten av granbar, og det å kjøpe tre med ungene lille julaften, er en del av julesjarmen. De dyra tenker jeg overhodet ikke på.........
Snuppene mine født -99 -02 og -05 Sist redigert av Go\jenta : 10-10-07 kl 14:52. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
trenger lading
|
Samme her, men hadde vi hatt allergi, så tror jeg vi fortsatt hadde gått i skogen (hos en bonde akkurat i utkanten av sentrum), kjørt hest og slede, spist pepperkaker og gløgg, ja hele pakke. Så hadde vi kjøpt et bitte, lite tre som skulle være på terassen, med litt pynt på
Jeg synes ikke den så ekte ut jeg da men...
|
|
|
|
#7 |
|
Tatt på
|
Sv: Juletre - plast eller ekte?Vi har plasttre som drysser, kjøpt billig i Sverige. Ikke er det særlig pent lengre heller (om det noen gang har vært det)
|
|
|
#8 |
|
villende
|
Kapittel II i serien "jeg har brukt opp alle pengene mine på tull, fanteri og selvlysende julepynt fra USA."
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
villende
|
Er vi vel ikke.
og når vi snakker om kitsch ... det der var så grelt at det var på grensen til überkult. Selv om jeg får heavy husvogn-på-campingplass-og-damer-med-blått hår i Florida-følelse av det. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Viser tenner
|
Så fornuftige at vi heller bruker pengene på bil, musikk og bøker. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Juletre - plast eller ekte?Ekte tre med nåler som drysser og alskens uhumskheter. Det lukter så godt, at det skal kraftige allergier til for at plasttre kommer i mitt hus.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|