Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du det er slitsomt å ha barn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-07, 14:35   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du det er slitsomt å ha barn?

Hos er det slik at jeg er avhengig av å møte mennesker, og mannen anser det som et nødvendig onde omtrent. *overdriver*

Gammel 15-10-07, 17:00   #2
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Hos er det slik at jeg er avhengig av å møte mennesker, og mannen anser det som et nødvendig onde omtrent. *overdriver*

Som hos oss .
LIllemor er kanskje enda mer ekstrovert enn meg.
Hun er totalt utadvent og sosial og kan vel på alle måter sies å hente energi fra andre. Kanskje enda mer enn meg til og med.

Mannen hadde et godt eksempel fra lekeplassen i går faktisk. De to var på noen husker på en lekeplass bare hun og han, etter en fartgivning lo hun høyt og koste seg. Det samme gjorde gutten i husken ved siden av. Men så var det brått slutt for lillemandis sin del, smilet forsvant og et intenst falkeblikk tok over,- på jakt etter noen barn å kommunisere /leke med. Mens den lille gutten ved siden av koste seg vel og lenge alene på husken og så ut til å bare nyte øyeblikket for seg selv der.
Min mann er introvert delux og synes det er veldig fasinerende og litt skremmende å se hvor kontaktsøkende og avhengig lillemandis er av andre barn og voksne.

Jeg synes til tider det er slitsomt å være mor forresten.
Jeg klager ikke, og ville selvsagt ikke hatt den anderledes. Jeg elsker å være mor! Men synes det skal være lov å si at det til tider er krevende.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 18:43   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Kan man være ekstrovert og introvert? Jeg er nemlig utadvendt, men henter energi i selskap med meg selv og mine kreative aktiviteter. Ja, i tillegg til å være lat og glad i stilhet.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.