Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du merket noe av det dårlige vannet i Oslo?
Ja, kvalme, oppkast og / eller diaré 3 4,35%
Ja, men bare litt 3 4,35%
Nei, ikke selv, men jeg har venner/bekjente som har merket det. 2 2,90%
Nei, jeg bor i Oslo og har ikke merket noe 26 37,68%
Jeg bor utenfor Oslo 35 50,72%
Deltakere: 69. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-07, 09:25   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du også fått gratis "slankekur"? Vannet i Oslo

Jeg fikk vite i dag at man oppdaget parasittene allerede på fredag og at det var høyere konsentrasjon i helgen enn i går. Så jeg syns ikke det er rart hvis man er blitt dårlig i dag. Det er jo ikke helt uasannsynlig at parasittene har vært i vannet en stund. Usj. Dette er ekkelt.

Jeg har for øvrig ikke kjent noe, selv om jeg bor i det aktuelle området.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 10:13   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg fikk vite i dag at man oppdaget parasittene allerede på fredag og at det var høyere konsentrasjon i helgen enn i går.

Hva, og så har de ikke advart folk? Det er jo helt skandaløst! Jeg ante ingenting om dette før jeg mottok en tekstmelding fra min mor i morges. Vi får antakelig også vann fra dette området. Jeg har ikke vært dårlig så langt. :bank i bordet:

Gammel 17-10-07, 09:54   #3
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, enten det nå er omgangsyke eller vannet; A har spydd ned hele sengen vår 3 ganger, og jeg rakk doen...

:grønn:

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54.