|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å vise empati for barnet sittBarn er rare.
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Om å vise empati for barnet sitt
Mine er motsatte. Hvis jeg sier "PYTTSAN!" før jeg har sjekket hvordan det gikk så blir det full baluba. Sånn er jo jeg også. Når mannen min sier "Jamen det går bra!" sånn oppmuntrende når jeg har en eller annen bekymring, uten at han VET at det går bra, så blir jeg RASENDE.
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Dette tenkte jeg også.
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Om å vise empati for barnet sittOfte tror jeg også det er forsmedelsen som kan være like kjip som selve fallet. Oppfatter jeg at det er det som "svir" så sier jeg heller "ja, huff, så irriterende! Du var jo nesten oppe og så ramlet du! Argh!". Eller noe.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Veldig enig i den. Det kan være å gå borti noe ute, snuble, bli skremt av noe, et.c. Noen ganger er det en kombinasjon av litt vondt og så ble det ekkelt og dumt. Da trenger de av og til litt hjelp på å få situasjonen under kontroll igjen. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|