|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnløses betraktninger rundt det å være foreldre ...Oj, som jeg kjenner meg igjen i den historien. Jeg var den første i min venneflokk som fikk barn, og de andre skulle ikke ha. Vel de har alle som en med unntak av ei som ikke kunne få. Og de er blitt noen skikkelig hønemødre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnløses betraktninger rundt det å være foreldre ...Får håpe de skifter fokus ihvertfall! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Come what may...
|
![]() Sv: Barnløses betraktninger rundt det å være foreldre ...
Stakkas barn!
![]() |
#4 |
godt brukt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helt konge
|
Å sette andres morskjærligheten/foreldrekjærlighet i tvil fordi de har et enormt krevende barn og trenger avlastning er i overkant drøyt! I tilegg har det helt på sidelinjen av det som diskuteres her (akkurat det er vel ikke uvanlig her på FP). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg syns det er forskjell på å ha et reelt behov for avlastning, som veldig mange har, og det å ikke ønske å ha barnet fordi det ikke innfrir de forventningene man hadde til det å bli forelder. Der alle andre får friske barn, mens man blir "belemret" med et barn med ulike begrensinger. Det har etter mitt syn i høy grad sammenheng med det å tro at det å ha barn bare er å sette dem bort til en nanny og så kan en selv fortsette å leve livet slik man gjorde før. Med å sette jobb og karriere i første rekke. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|