|
|
|
|
#1 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvordan slutte å amme rent praktisk?Poden ble faktisk nattammet frem til han sluttet med puppen, sånn omtrent. Det jeg kaller morgenpupp i første innlegget mitt var vel i realtiteten en "nesten midt på natten"-pupp. Da han sluttet med den, sluttet han også å sove lenger enn til fem om morgenen.
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvordan slutte å amme rent praktisk?Her vil jeg følge med. Ammer Mathias på 13 måneder mye fremdeles, og lurer på hvordan en gradvis nedtrapping vil arte seg... Han er totalt "puppegal", og viser ingen tendenser til å gå lei, men jeg begynner å bli litt sliten, gitt...
|
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Sv: Hvordan slutte å amme rent praktisk?
Jeg ventet på at min skulle gå lei jeg også, men ble opplyst om at de som fremdeles er puppegale i en alder av 13 måneder sjelden går lei av seg selv. Da orket jeg ikke mer... Det er lov for mammaen å velge å slutte også, selv om vi nok alle skulle ønske at det var barnet som valgte. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Hvordan slutte å amme rent praktisk?
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|