Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Hvordan slutte å amme rent praktisk?

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-06, 22:50   #1
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan slutte å amme rent praktisk?

Poden ble faktisk nattammet frem til han sluttet med puppen, sånn omtrent. Det jeg kaller morgenpupp i første innlegget mitt var vel i realtiteten en "nesten midt på natten"-pupp. Da han sluttet med den, sluttet han også å sove lenger enn til fem om morgenen.

Jeg pumpet meg ikke etter at ammingen var over, melkeproduksjonen var så laber fra før at jeg ikke akkurat var plaget med spreng.

Gammel 20-10-06, 22:53   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her vil jeg følge med. Ammer Mathias på 13 måneder mye fremdeles, og lurer på hvordan en gradvis nedtrapping vil arte seg... Han er totalt "puppegal", og viser ingen tendenser til å gå lei, men jeg begynner å bli litt sliten, gitt...

Han ammes dog ikke mellom leggetid og kl. 5 om morgenen. Pappaen tar ham om natten om han våkner, og det er det eneste som fungerer her.

Gammel 22-10-06, 22:59   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Her vil jeg følge med. Ammer Mathias på 13 måneder mye fremdeles, og lurer på hvordan en gradvis nedtrapping vil arte seg... Han er totalt "puppegal", og viser ingen tendenser til å gå lei, men jeg begynner å bli litt sliten, gitt...

Han ammes dog ikke mellom leggetid og kl. 5 om morgenen. Pappaen tar ham om natten om han våkner, og det er det eneste som fungerer her.

Jeg ventet på at min skulle gå lei jeg også, men ble opplyst om at de som fremdeles er puppegale i en alder av 13 måneder sjelden går lei av seg selv. Da orket jeg ikke mer... Det er lov for mammaen å velge å slutte også, selv om vi nok alle skulle ønske at det var barnet som valgte.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 22:55   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Poden ble faktisk nattammet frem til han sluttet med puppen, sånn omtrent. Det jeg kaller morgenpupp i første innlegget mitt var vel i realtiteten en "nesten midt på natten"-pupp.

Ja, se HER kommer sannheten frem!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:28.