Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnehageansatte og kurs i påkledning?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-07, 21:34   #1
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnehageansatte og kurs i påkledning?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det har jeg aldri forventet og jeg sender aldri ungene i bhg med klær som må kles av og nye på før de kan gå ut. De har da nok å gjøre på.

Kunne ikke sagt det bedre selv, skjønner ikke hva stive dongeribukser har i en barnehage å gjøre.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 05:42   #2
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Kunne ikke sagt det bedre selv, skjønner ikke hva stive dongeribukser har i en barnehage å gjøre.

Det har da ikke noe med hva slags stoff buksene er i. Om de så har en supermyk joggebukse eller velourbukse så skal den tas av når de skal ha på seg ytterdressen akkurat som om det var en dongeribukse. Tar like lang tid, det.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 05:44   #3
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Også skjønner jeg ikke helt hva slags olabukser dere mener som er så innmari stive. Har ikke dere voksne olabukser selv? Jeg ville ikke kjøpt klær som ikke ga optimal bevegelsesfrihet til meg selv, og ikke barna heller. Olabukser går som oftest helt fint, og kan klatres, løpes og hoppes med. Det er da bare å se an hva man kjøper.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 21:19   #4
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Også skjønner jeg ikke helt hva slags olabukser dere mener som er så innmari stive. Har ikke dere voksne olabukser selv? Jeg ville ikke kjøpt klær som ikke ga optimal bevegelsesfrihet til meg selv, og ikke barna heller. Olabukser går som oftest helt fint, og kan klatres, løpes og hoppes med. Det er da bare å se an hva man kjøper.

Jo, jeg har veldig mange faktisk.

Og når jeg kommer hjem fra jobb er det det første jeg gjør; tar av olabuksa.
Minsten står og skriker etter pupp, og treåringen har trassanfall pga ett eller annet. Men buksa, den skal av først!!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.