Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Schau og "Dødssyndene" på TV2

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-07, 01:02   #11
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg synes han er dødssexy, helt sant. På en litt sånn ekkel "dirty" måte - ansiktet hans synes jeg er direkte vakkert

Jeg også synes han er vanvittig pen, men for at jeg skulle kunne bare tiltrekkes av utseende hans måtte jeg ha fått elektrosjokk for å fjerne hukommelsen. For min del er utvilsomt utseende bare en del av tiltrekningen. (Nå skal jeg være så ærlig å si at jeg neppe hadde hoppet til sengs med en jeg fant veldig mentalt tiltrekkende, men ikke fysisk tiltrekkende. Jeg hadde bla hatt sex med kvinner hvis det gikk på det nivået. )

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg tar ikke Schau bokstavlig, og jeg syns det er trist at noen gjør det. Jeg syns fyren er flink til å sette fingeren på en del sider ved "folkesjela" jeg syns er fæl.

Ja, jeg hører flere si at de mener han bare viser frem en karikatur av det som er feil i samfunnet. Vel, tja, jeg er ikke overbevist.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Sier du at jeg bør søke den neste hovedrollen i den store norske Gullpalmevinneren?

Det spørs: Hvor er du villig til å slikke Schau da?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Han er jo mer enn bare et par handlinger, vel? Jeg har i alle fall ingen problemer med å se skillet.

Hvis du ikke har problemer med å skille mellom personen og handlingene til vedkommende så har du vel heller ikke noe problem å være bestevenner med pedofile, nazister, konemishandlere, drapsmenn etc Her er jeg så uenig med deg som det går an å bli. Jeg mener et menneske er mye mer handlingene sine enn noe som helst annet. Jeg mener et menneske er modig når det gjør modige handlinger, for meg spiller det ingen rolle at de er så redde at hjerte slår som om det skulle sprenges. For meg er kjærlighet handling. Og det er også hat og forakt. Jeg mener at de som gir ordrene om nedslakting av mennsker er like ansvarlig som de som utfører det. At man deltar personlig spiller ingen rolle. Det er like ille å signere et papir på en dødsdom som å slå på strømmen.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.