|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I forrige uke kom vi over en diskusjon om abortJeg skjønner ikke hva det er å diskutere. Tinetoff har avsagt fasit.
|
|
|
#2 |
|
Fola Blakken
|
Sv: I forrige uke kom vi over en diskusjon om abortIdeelt sett er det en avgjørelse paret diskuterer seg frem til. Lovmessig kan det aldri være annet enn kvinnen sin avgjørelse(jfr Tinetoffs innlegg).
|
|
|
|
#3 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I forrige uke kom vi over en diskusjon om abort
Hvis det blir nei hvis mannen mener nei, har han ikke like stor rolle - han har større rolle. Da har han fått vetorett, da er det i praksis han som bestemmer over kvinnen.
Jeg ser ingen grunn til å gi far uttalerett. Hva skal den brukes til?
|
|
|
#4 |
|
Prøver så godt jeg kan :)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Det er vel ingen som mener noe annet enn det. (Og etter at man har fått barnet, og alt har gått bra, er det jo ingen grunn til å "tvile".) Men jeg synes det har fryktelig lite med diskusjonen å gjøre.
Jepp. Og jepp.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|