|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg har en komplett og fullstendig irrasjonell frykt for å drukne i ei myr!
|
|
|
#2 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg har ikke høydeskrekk selv, men på barnas vegne. De skal ikke høyt over bakken eller nærme en kant før det prikker i huden min, og pulsen går hurtig.
|
|
|
|
#3 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg er livredd for tang - jeg kunne helt klart drukna om jeg hadde kommet borti tang jeg ikke var klar over... (jeg har kommet så langt at jeg nå kan ta på tang som har kommet opp på stranda, men tang som flyter i sjøen, eller står på bunnen.. :livredd:
|
|
|
#4 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?
Hvor har du bodd?
|
|
|
#5 |
|
Peppy!
|
Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Snegler. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg kan heller ikke sove med tærne utenfor dynen, merkelig det der.
|
|
|
#7 |
|
Tilpasser tittel
|
Den glemte jeg.. Det skal ikke mye til før jeg får helt fnatt om noen klemmer meg veldig lenge eller sånt.
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, du bør kanskje ikke komme inn og lese på denne tråden mer. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|