Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-07, 11:45   #11
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?

Jeg er livredd for tang - jeg kunne helt klart drukna om jeg hadde kommet borti tang jeg ikke var klar over... (jeg har kommet så langt at jeg nå kan ta på tang som har kommet opp på stranda, men tang som flyter i sjøen, eller står på bunnen.. :livredd:

Eh, og så er jeg livredd ulver. Altså slike gigantiske fæle ulver som er i skrekkfilmer. Der jeg bodde før kunne jeg høre dem utafor huset, og at de forsøkte å komme seg inn i kjelleren min... Grøss.

Nå, har jeg bare denne frykten av og til - siden jeg har tenkt på den i dag, så må jeg nesten bare innrømme at den nok helt sikkert kommer til å komme i kveld også - og jeg er alene med ungene!

Etter å ha vært ihuga x-files fan, så må jeg desverre også si at jeg faktisk sjekker doen før jeg setter meg der. Og jeg unngår å se i speilet om jeg er på badet/toalettet om natta.

(og det er ikke snakk om at jentungen får dukker ala Amazing Amanda - der har jeg blitt skadet av Childs play osv... av og til blir jeg livredd jentungens helt ordinære dukker og må legge de på et annet rom.)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:20.