Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-07, 11:47   #11
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?

Snegler. Da Iberiasneglen fant hagen min sluttet jeg å bruke den. Jeg, som elsket å styre i hagen, har ikke gjort hagearbeid de siste to årene. Og vi er nå blitt enige om at vi, når vi selger huset, ikke kommer til å kjøpe ny bolig med særlig hage. Jeg takler ikke sneglene. Virkelig ikke. Jeg klarer heller ikke å prate om de. Jeg blir dårlig når noen forteller om måter å bli kvitt de på. Jeg velger å forholde meg til problemet ved å ikke ha hage.

Ellers deler jeg redselen for å sove med tærne utenfor dynen. Den er jo litt pussig i grunn.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:54.