Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er du redd for i forhold til hvordan ungen(e) din(e) kan bli?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-07, 01:34   #11
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er du redd for i forhold til hvordan ungen(e) din(e) kan bli?

Opprinnelig lagt inn av Siri

Ellers får de bli akkurat som de vil, så lenge de ikke bleker håret helt blondt.

Kjære Siri:
Jeg trodde først du spøkte, men da du nevnte det for andre gang, ble jeg oppriktig forbløffet:
Du kan da ikke helt ærlig mene at noe av det verste skulle være om ungene farget håret helt blondt?
Hva er grunnen til det?

Jeg kunne ikke i min villeste fantasi blitt hverken dypt fortvilet, veldig sjokkert eller indignert om Poden som 14-15-åring kom hjem med lilla eller grønt hår en dag.
For meg var håret en del av min identitet, og er det forsåvidt fremdeles, og min stadige forandring av farge og frisyrer var viktig for meg i min søken etter denne identiten.
Om håret har så veldig godt av det, er selvfølgelig en annen sak, og det ville jeg nok fortalt ham, på bakgrunn av egen dyrkjøpt erfaring.
Men det kunne ikke ramle meg inn å nekte min sønn det jeg selv var så opptatt av.
Akkurat hårfarge skader tross alt hverken ham eller noen andre.

Forklar gjerne, jeg spør ikke for å angripe deg på noen måte, men fordi jeg ble genuint nysgjerrig på bakgrunnen for dette.

Sist redigert av Enhjørning : 04-12-07 kl 01:43.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.