|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I mål
|
Sv: Det å betale barn for gode karakterer?
Jeg håper jeg klarer å gi ungene mine god nok ballast her i livet til at de klarer gjøre det greit uten å få betalt. Og gjør de det ikke så skrekkelig bra, så får nå det bare være. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg gleder meg virkelig til du får tenåringer. Hvert eneste år har jeg frustrerte foreldre som jeg vet at virkelig har gitt ungene sin en skikkelig balast, men som ikke vet sin arme råd. Det er greit å ha meninger før man kjenner det på kroppen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Jeg har mange punkter jeg heller ikke tør å si "aldri" om, men dette er ikke en av dem. Jeg har forøvrig snakket med flere frustrerte foreldre selv om det samme, og en ting er jeg sikker på; penger er ikke veien å gå. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Det å betale barn for gode karakterer?Og jeg er sikker på at penger kan være en god hjelp for mange. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
navnet sjemmer ingen
Jeg tviler på at foreldre starter med penger uten å ha prøvd andre former for motivasjonshjelp. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
I mål
|
Jeg er ganske sikker på at mange starter direkte på det fordi det er lettest. Ikke alle, men mange. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|