|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes dere denne vogna er fin?Jeg syns den er fin! Kunne gjerne tenkt meg en sånn, men vi har jo vogn.
|
|
|
#62 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes dere denne vogna er fin?Nei, den er grusom, samt at den ser dysfunksjonell ut. Jeg ville aldri hatt babyen min i en sånn. No offence. Sist redigert av Fruktflua : 06-01-08 kl 20:23. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Synes dere denne vogna er fin?Den minner litt for mye om epiduralstativet jeg hadde under sist fødsel til at jeg kunne tenke meg en sånn.
|
|
|
|
#65 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Synes dere denne vogna er fin?Nei...
|
|
|
#69 |
|
Ekvilist
|
Sv: Synes dere denne vogna er fin?
Jeg må innrømme at det at folk glaner og okker og aier seg positivt/negativt er den eneste klare bakdelen jeg ser med å ha vogna. Jeg har den i hovedsak fordi den er sabla praktisk i kombinasjon med bekkenløsning (praktisk på andre områder også) ikke nødvendigvis fordi den er så flott å se på, eller fordi det er noen jeg ønsker å imponere. Det har vært perioder jeg har hatt lyst til å skifte den ut pga. stadige kommentarer og glaning. Det har blitt bittelitt bedre etter at jeg byttet turkisblått trekk til sort.
|
|
|
#70 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Synes dere denne vogna er fin?Når jeg tenker meg om, så synes jeg vel min egen kjedelige grå teutonia Y2K er minst like stygg. Da jeg lå og puppet lillebror i søvn her i sta, begynte jeg å fundere over hva jeg egentlig synes er en pen vogn (himmel - jeg er alt for mye her inne), og jeg kom fram til at jeg i grunnen ikke synes noe om estetikken til vognprodusentene i det hele tatt. Kanskje med unntak av vogner fra 1950- og 60-tallet. Så svaret mitt bør vel heller være at jeg synes stokkevogna ser rar ut heller enn stygg.
|
|
|
#71 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Synes dere denne vogna er fin?Enig med de som liker vogna, jeg liker designet, at den er praktisk, men liker ikke at den er så dyr
|
|
|
#72 |
|
En som trener
|
Joda, man har forskjellig smak. Men det virker på meg som synet på denne vogna er mer polarisert enn synet på andre vogner. Enten er man kjempe-fan, eller så synes man den er støgg/grusom/merkelig. Veldig få sier "grei nok". |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Synes dere denne vogna er fin?Det er vel fordi den er såpass spesiell av utseende, Mina. Jeg ser sjelden vogner som vekker SÅ mye oppsikt utseendemessig enn denne, den ser ikke ut som noe annet jeg noensinne har sett. Som toffen sier, en kontorstol. Jeg fikk bakoversveis da jeg så den første gangen, kunne ikke helt tro det jeg så.
|
|
|
#74 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg gikk tur sammen ei rundt ett vann her i Trondheim. Den vogna er absolutt ikke egnet for annet enn asfalt/kjøpesenter. Der vi gikk var det så bra som du kan få det i skogen, uten å bruke asfalt, og det var nesten umulig å trille vogna. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Synes dere denne vogna er fin?Epiduralstativ.
|
|
|
#76 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Pussig, vi gikk rundt Sognsvann uten problemer, ristet ikke noe mer en med min OTH. Brukte den også i ulent terreng på toten uten noen problemer. Kanskje vennen din hadde skrudd den sammen feil? Høres sånn ut hvis den så ut som en sykkel |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Frøken
Hvor: Østlandet
Sv: Synes dere denne vogna er fin?Jeg syntes Stokke vognene er tøffe, litt space men helt klarte tøffe.
|
|
|
#79 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Sv: Synes dere denne vogna er fin?Nei
|
|
|
|
#80 |
|
Steiketakkehatar
![]() |
Sv: Synes dere denne vogna er fin?Mer funksjonell vogn skal man lete lenge etter.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|