Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Synes dere denne vogna er fin?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-08, 17:50   #61
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Jeg syns den er fin! Kunne gjerne tenkt meg en sånn, men vi har jo vogn.

Gammel 06-01-08, 17:58   #62
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Nei, den er grusom, samt at den ser dysfunksjonell ut. Jeg ville aldri hatt babyen min i en sånn. No offence.

Sist redigert av Fruktflua : 06-01-08 kl 20:23.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 19:26   #63
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Den minner litt for mye om epiduralstativet jeg hadde under sist fødsel til at jeg kunne tenke meg en sånn.

Jeg så en slik en da vi gikk rundt Mosvannet (et "turvann" i Stavanger) en gang, og den ristet og hoppet, og ungen oppi så ut som om den ble bilsyk.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 19:50   #64
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Absolutt ikke fin. Rar er vel det rette ordet. Må alltid snu meg og stirre når jeg ser noe sånt på gata, og det er ikke fordi jeg sikler etter en selv.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 20:18   #65
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei...

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 20:22   #66
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal innrømme at jeg syns vogna er stilig, men den ser ikke mye praktisk ut.

Gammel 06-01-08, 20:24   #67
AprilRyan

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg skal innrømme at jeg syns vogna er stilig, men den ser ikke mye praktisk ut.

Det er det som er så bra med den, at form følger funksjon.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 20:24   #68
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Har hørt den omtalt som overdesignet, og er vel ganske enig i det. Gi meg en simo, sier jeg bare.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 20:27   #69
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

Absolutt ikke fin. Rar er vel det rette ordet. Må alltid snu meg og stirre når jeg ser noe sånt på gata, og det er ikke fordi jeg sikler etter en selv.

Jeg må innrømme at det at folk glaner og okker og aier seg positivt/negativt er den eneste klare bakdelen jeg ser med å ha vogna. Jeg har den i hovedsak fordi den er sabla praktisk i kombinasjon med bekkenløsning (praktisk på andre områder også) ikke nødvendigvis fordi den er så flott å se på, eller fordi det er noen jeg ønsker å imponere. Det har vært perioder jeg har hatt lyst til å skifte den ut pga. stadige kommentarer og glaning. Det har blitt bittelitt bedre etter at jeg byttet turkisblått trekk til sort.

Gammel 06-01-08, 20:28   #70
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Når jeg tenker meg om, så synes jeg vel min egen kjedelige grå teutonia Y2K er minst like stygg. Da jeg lå og puppet lillebror i søvn her i sta, begynte jeg å fundere over hva jeg egentlig synes er en pen vogn (himmel - jeg er alt for mye her inne), og jeg kom fram til at jeg i grunnen ikke synes noe om estetikken til vognprodusentene i det hele tatt. Kanskje med unntak av vogner fra 1950- og 60-tallet. Så svaret mitt bør vel heller være at jeg synes stokkevogna ser rar ut heller enn stygg.

Gammel 06-01-08, 20:33   #71
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Enig med de som liker vogna, jeg liker designet, at den er praktisk, men liker ikke at den er så dyr

Gammel 06-01-08, 21:04   #72
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Det kan ikke bare være at vi har forskjellig smak da? Jeg hadde aldri sett vogna før, og aner ikke hva den heter engang, så jeg har ikke akkurat meldt meg inn i en "anti"-kult.

Joda, man har forskjellig smak. Men det virker på meg som synet på denne vogna er mer polarisert enn synet på andre vogner. Enten er man kjempe-fan, eller så synes man den er støgg/grusom/merkelig. Veldig få sier "grei nok".

Jeg skjønte at du bare ville vise en mer tradisjonell firehjuling, Divine.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 21:13   #73
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel fordi den er såpass spesiell av utseende, Mina. Jeg ser sjelden vogner som vekker SÅ mye oppsikt utseendemessig enn denne, den ser ikke ut som noe annet jeg noensinne har sett. Som toffen sier, en kontorstol. Jeg fikk bakoversveis da jeg så den første gangen, kunne ikke helt tro det jeg så.

Gammel 06-01-08, 21:14   #74
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Den minner litt for mye om epiduralstativet jeg hadde under sist fødsel til at jeg kunne tenke meg en sånn.

Jeg så en slik en da vi gikk rundt Mosvannet (et "turvann" i Stavanger) en gang, og den ristet og hoppet, og ungen oppi så ut som om den ble bilsyk.

Jeg gikk tur sammen ei rundt ett vann her i Trondheim. Den vogna er absolutt ikke egnet for annet enn asfalt/kjøpesenter. Der vi gikk var det så bra som du kan få det i skogen, uten å bruke asfalt, og det var nesten umulig å trille vogna.

Men hva annet kan man regne med når man kjøper ett sykkelsete med hjul da?

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 21:17   #75
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Epiduralstativ.

Gammel 06-01-08, 21:24   #76
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Jeg gikk tur sammen ei rundt ett vann her i Trondheim. Den vogna er absolutt ikke egnet for annet enn asfalt/kjøpesenter. Der vi gikk var det så bra som du kan få det i skogen, uten å bruke asfalt, og det var nesten umulig å trille vogna.

Men hva annet kan man regne med når man kjøper ett sykkelsete med hjul da?

Pussig, vi gikk rundt Sognsvann uten problemer, ristet ikke noe mer en med min OTH. Brukte den også i ulent terreng på toten uten noen problemer. Kanskje vennen din hadde skrudd den sammen feil? Høres sånn ut hvis den så ut som en sykkel

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 22:07   #77
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg må innrømme at det at folk glaner og okker og aier seg positivt/negativt er den eneste klare bakdelen jeg ser med å ha vogna. Jeg har den i hovedsak fordi den er sabla praktisk i kombinasjon med bekkenløsning (praktisk på andre områder også) ikke nødvendigvis fordi den er så flott å se på, eller fordi det er noen jeg ønsker å imponere. Det har vært perioder jeg har hatt lyst til å skifte den ut pga. stadige kommentarer og glaning. Det har blitt bittelitt bedre etter at jeg byttet turkisblått trekk til sort.

Så ille er jeg ikke altså. Titter etter ja, men okking, aiing (?) og regelrett glaning står jeg over.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 13:26   #78
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg syntes Stokke vognene er tøffe, litt space men helt klarte tøffe.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 14:17   #79
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei

Gammel 07-01-08, 21:14   #80
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Ylvania er litt kul
Standard

Mer funksjonell vogn skal man lete lenge etter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38.