Sv: Stakkars Britney
Opprinnelig lagt inn av kie, her.
Og selv om jeg virkelig prøver å ikke synse for mye om ting jeg ikke har greie på, så kan jeg ikke dy meg for å tenke om det virkelig var nødvendig for eksen hennes og hans samarbeidspartnere å kjøre så knallhardt på og bruke media. Ja, jeg vet at man ikke kan vite osv. Men måten dette utvikler seg på gir meg ekle assosiasjoner til "Jeg skal gjøre livet ditt til et helvete"-ekser jeg har sett flere slite med. Bare at K-fed kan ta i bruk media også og diskreditere henne totalt som mor.
Bare en ekkel magefølelse fra min side. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor han ikke roet ned når han så at hun var i ferd med å knele under presset. Hvorfor han ikke ga advokaten sin beskjed om å slutte å styre så mye med pressen. Hvorfor man ikke i større grad prøvde å skjerme hele saken fra media. Hvorfor han ikke har gjort noe for å roe ned spekulasjoner. Om ikke for eks-konas skyld, så i alle fall for ungene sin skyld. Det er deres mor som svertes her.
Nesten pinlig å diskutere Britney, men jeg er veldig uenig med de nærmest legger skylden på eksmannen for den mediaoppmerksomheten hun får nå. Det er mulig han er en pengegrisk gullgraver, drittsekk og dårlig far, men Britney fremstår som en komplett udugelig forelder. Og hvis han bryr seg det minste om barna, vil han gjøre alt som står i hans makt for at de skal ha minst mulig med Britney å gjøre inntil hun beviselig kan oppføre seg.
Dessuten, 99% av den negative mediaoppmerksomheten hun får, får hun fordi en haug med fotografer forfølger henne på grunn av hennes status - ikke fordi de er her på et slags oppdrag fra eksmannen. Folks negative oppfatning av hennes evner som mor er hun ene og alene ansvarlig for. At man synes synd på henne fratar henne ikke skyld for de valgene hun selv har tatt.
|