Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Skal du på ferie i sommar?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Kor skal du feriere i år?
Sørlandet 20 19,05%
Østlandet 20 19,05%
Vestlandet 16 15,24%
Nord Norge 14 13,33%
Asia 6 5,71%
Amerika 1 0,95%
Afrika 2 1,90%
Europa 61 58,10%
Oseania 0 0%
Annet 13 12,38%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 105. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-08, 20:25   #61
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du på ferie i sommar??

Det blir nok Norgesferie på oss, sommerhus i Sponvika og svigers i Surnadal, og en uke eller to på hytte i Rondane.

Gammel 05-01-08, 20:33   #62
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du på ferie i sommar?

Jeg har termin i juli, så her skal ikke langt nei! :sutre:
Det blir vel plass til en hyttetur eller to. Det er bare 30-40 minutter fra hytten til sykehus med fullt utstyr fødeavdeling (les:epidural), så det tror jeg nok at vi tør ta sjansen på, dog ikke helt opptil termindato.

Gammel 06-01-08, 20:58   #63
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Det eneste som er bestemt er en tur til Kristiansand og dyreparken. Så får tiden vise hva mer vi finner på.

Gammel 06-01-08, 21:05   #64
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

Kor skal du??? Poll kjem..

Vi skal 2 uker til Gran Canaria.

Utrolig stilig avatar du har forresten.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 21:14   #65
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså: Jeg som trønder - er jeg fra nord-norge eller østlandet? (leker snurt) Vi skal til mannens hjemsted helt nord i Trøndelag. I tillegg tenker vi oss en tur til Mallorca eller portugal (av typen chartertur) i slutten av Mai. Dette med forbehold, da vi har en liten tass på bare tre mnd da. Får se an gemyttet på tassen først.

Ellers blir det nok Sverige eller Danmark. vi har ikke bestemt oss helt ennå. I år har vi 5 uker sammen (iom at jeg har permisjon) så NOE skal vi gjøre iallefall.

Gammel 06-01-08, 21:14   #66
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

En uke eller tre til familie på sørlandet.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 11:03   #67
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Og jeg blir jo litt nysgjerrig på hvor i Vesterålen det er folk skal

På ei øy i Raftsundet i nærheten av Trollfjorden, til slekt på Sortland og i Øksnes. Har så lyst til å ta rutebåtrundturen i Øksnes vestbygd, det er så nydelig der ute. Og en som jobber på hvalsafarien på Stø "skylder" oss en hvalsafaritur som vi ikke kunne ta nå i sommer som var. Forhåpentligvis blir det en tur til "beachen" i Bø, selv om vi ikke har noen å besøke der, så da blir det telt.

Ser ikke ut for at vi rekker over Lofoten så mange planer som vi har.

Hva med deg?

Gammel 07-01-08, 11:16   #68
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ikke helt bestemt oss enda,men antagelig Gran Canaria eller en av de greske øyene.Etter den dritsommeren vi hadde på Sørlandet i fjor vil vi sikre oss sol og varme i år.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 14:17   #69
meloni
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: oslo
meloni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tror vi blir i Oslo, og tar kanskje noen småturer hit og dit. Ikke noe er planlagt, men vi har dårlig råd denne sommeren, så da blir det ingen store utskeielser.

meloni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 14:20   #70
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal på ferie. Det blir i alle fall en tur til slekt på sørlandet og helt garantert en tur over grensa til Danmark, men vi har ikke planlagt noe mer. Vi må nesten avvente litt. Babyen blir født i mai og derfor tror jeg evt. danmarkstur bare blir en kort tur tatt på sparket. Jeg håper at vi kan dra på en lengre ferie neste vinter, men det avventer vi også.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 15:07   #71
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Tja med en liten baby blir det vel den obligatoriske Norgesturnèen. Håper å kanskje få ta oss en tur litt uti Europa også, men det må vi nesten sjå litt ann.

Gammel 09-01-08, 23:19   #72
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

På ei øy i Raftsundet i nærheten av Trollfjorden, til slekt på Sortland og i Øksnes. Har så lyst til å ta rutebåtrundturen i Øksnes vestbygd, det er så nydelig der ute. Og en som jobber på hvalsafarien på Stø "skylder" oss en hvalsafaritur som vi ikke kunne ta nå i sommer som var. Forhåpentligvis blir det en tur til "beachen" i Bø, selv om vi ikke har noen å besøke der, så da blir det telt.

Ser ikke ut for at vi rekker over Lofoten så mange planer som vi har.

Hva med deg?

Jeg skal til Andøya

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 09:32   #73
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er vakkert på Andøya, vi kommer nok til å kjøre ned til Vesterålen via Senjafergene, og da tar vi en stopp hos slektninger på Andenes.

Gammel 10-01-08, 11:23   #74
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Ojj, Mirromurr og polarjenta, hvem er dere tro?

Jeg er født og oppvokst i Vestårelen og har kobling til både Øksnes og Sortland.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 14:12   #75
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg er født og oppvokst i Vestårelen og har kobling til både Øksnes og Sortland.

Da er det nok mer sannsynlig at du kjenner til mannen min enn til meg, jeg er Tromsøværing, mens mannen min er fra Øksnes. Slektningene på Andenes er mine, ellers er de alle slektninger jeg har giftet meg til.

Gammel 10-01-08, 14:29   #76
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Da er det nok mer sannsynlig at du kjenner til mannen min enn til meg, jeg er Tromsøværing, mens mannen min er fra Øksnes. Slektningene på Andenes er mine, ellers er de alle slektninger jeg har giftet meg til.

Jeg er fra Andenes, kanskje jeg vet hvem slektningene dine er

Gammel 10-01-08, 14:30   #77
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg kjenner omtrent ingen verken i Øksnes eller Sortland, Alle mine kjenninger/venner og familie er fra Andøya eller Hadsel

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.