|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
Se resultatene: Kor skal du feriere i år? | |||
Sørlandet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 19,05% |
Østlandet |
20 | 19,05% |
Vestlandet |
16 | 15,24% |
Nord Norge |
14 | 13,33% |
Asia |
6 | 5,71% |
Amerika |
1 | 0,95% |
Afrika |
2 | 1,90% |
Europa |
61 | 58,10% |
Oseania |
0 | 0% |
Annet |
13 | 12,38% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 105. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar?Vi har ikke planlagt noe spesielt, så da blir det nok Nord-Norge. Kanskje en liten tur til Finland.
![]() |
#42 |
Peppy!
|
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar?Vi skal nok noen dager på hytta til mine foreldre (ingen sommer uten krabbefanging i skjæra!), og så har vi noen smokker å avlevere hos Kaptein Sabeltann. Vi må også ha minst to uker utenlands, men vet ikke hvor. Våre foreldre har begge ymtet frempå om ønsker om besøk i utlandet. Så kanskje vi tar en turné innom svigermor i Frankrike og mine foreldre i Spania. Eller kanskje ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
X First Lady
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar?Turen til Kreta ble allerede bestillt tidlig i høst og kanskje blir det en tur til Stavanger for å besøke venner og familie |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
villende
|
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar?Ferie blir det helt sikkert, men iom at vi da har temmelig sylfersk baby i huset så tviler jeg på at vi tilbringer juli ved Middelhavet, slik vi ellers ville gjort. Sannsynligvis ender vi opp på en familiehytte, tar en uke i Danmark og suser innom dyreparken i Kristiansand. Resten får vi ta på sparket når vi ser hvilken type baby som dukker opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar?Vi skal nok på hytta noen dager. I tillegg skal vi en uke til varmere strøk |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar?Blir en liten tur til nord Norge og to uker i Danmark.
![]() |
#48 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar?Vi skal til Kristiansand. Dyreparken og Sabeltann show med noen venner.
![]() |
#49 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Follo
![]() |
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal til Kroatia i sommer, 2 uker
![]() |
#50 |
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar?Utvikler ting seg i "riktig" retning, så blir det ferie på Hvaler og i Tyrkia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar?Vi har snakket om alt fra California til å kjøre til Lido di Jesolo i Itialia. Sistnevnte er vel mest sannsynlig i skrivende tidspunkt. Det hadde forsåvidt vært spennende med en togreise til Italia også, men den som lever får se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar?Blir nok Kreta nok en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar??Jeg huket at for Sørlandet, for jeg er ganske sikker på at vi tar en tur i Dyreparken med vår lille zoolog. Ellers ingen sommerplaner overhodet. Besøk hos besteforeldre i Vestfold teller ikke, det er jo under en time unna.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar?Vi har ikke spikret datoene enda, men det blir noen turer til Kreta i løpet av 2008. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar??I år skal vi til Sørlandet en tur, ei her som må levere et ukjent antall "bapper" til Kaptein Sabeltann
![]() |
#57 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar?Vet ikke ennå, er verdens dårligst til å planlegge. Om jeg vet når jeg skal dra og når jeg kommer hjem blir turen nesten ødelagt. Vi er mer hoppe-på-i-siste-liten!!
![]() |
#59 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar?Vi kan ikke bestille eller planlegge noe ennå, mannen skal sannsynligvis få en stor ryggoperasjon med påfølgende lang sykemelding der det er uvisst når han blir så oppegående at vi kan reise noe sted. Håper han får en dato snart, så vi vet. Helst burde det blitt etter sommerferien, men sjansen er stor for at det blir rett før...
![]() |
#60 |
Flink jente
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar?Blir nok ikke store ferien på oss i sommer, forhåpentligvis skal vi flytte i løpet av vinteren (må bare få solgt denne leiligheten først), og kommer til å bruke store deler av sommeren på male huset innvendig, og evt pusse opp kjøkkenet. Så vi kommer sterkere tilbake sommeren 2009 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|