Sv: Heksejaktes det på Gro nå?
Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.
Jeg synes dette lukter av hevn fra smålige journalister. Hvor mange kjepphøye småfiser har ikke blitt satt på plass av en skarp tunge, og som nå ser sitt snitt? AHA! Hun har gjort noe! Ikke noe ulovlig, kanskje, ikke engang egentlig umoralsk, men hva gjør det? Hvis vi er mange nok, og spør Siv Jensen, så kan vi nok få skrevet noe spaltemeter med dritt. 
:barnslig, og med lav tiltro til tabloider:
Er nebbia en han? 
Her dulter jeg på alt. Det festlige med å lytte til Siv Jensen lange ut mot Gro (ja, vi kan fortsatt kalle henne Gro?) og AP, er at dette er stikk i strid med Frp sin vanlige praksis. De har brukt mye tid på å forsvare folk som virkelig har gjort noe galt skattemessig, til og med straffbart. Da kaller de det gjerne heksejakt, men ikke denne gangen. 
Jeg er mest skuffet over Gro sin deltagelse i forhold til Pepsi jeg. Det kan godt være at hun bruker sitt helseengasjement der, det er allikevel noe som skurrer for meg.
Av en eller annen grunn minner denne saken meg litt om da Jens Stoltenberg, eller hvem det nå var, benyttet seg av kontantstøtten, og fikk pes for å benytte seg av en ordning han var i mot.