Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor ofte spiser du fiskepinner?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hvor ofte spiser du fiskepinner?
Flere ganger i uken 0 0%
Flere ganger i måneden 21 7,81%
Flere ganger i halvåret 57 21,19%
Flere ganger i året 58 21,56%
Sjeldnere enn hvert år 61 22,68%
Aldri 69 25,65%
Skjønner ikke spørsmålet 3 1,12%
Deltakere: 269. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-08, 16:03   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du fiskepinner?

Vi spiste det i overgår og det var første gang i år*ler*
Sist gang var en gang i november. og før det en gang i juni...

Spiser heller hjemmelagede fiiskepinner:

Sist redigert av Honda : 09-01-08 kl 16:39.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 16:09   #2
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ganske nøyaktig aldri!
Men tenker vi bare blir nødt til å forandre på den praksisen om et par år

Gammel 09-01-08, 18:30   #3
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Vi spiste det i overgår og det var første gang i år*ler*
Sist gang var en gang i november. og før det en gang i juni...

Spiser heller hjemmelagede fiiskepinner:

Overgår? Kan man si det altså?

Vet du at du spiste i november og juli, eller bare tipper du sånn ca? Jeg har nemlig ikke peiling på hva jeg spiste sist uke en gang.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 18:56   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Haha nei det tror jeg ikke. Overgår??

Gammel 09-01-08, 19:00   #5
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Vet du at du spiste i november og juli, eller bare tipper du sånn ca? Jeg har nemlig ikke peiling på hva jeg spiste sist uke en gang.

Jeg tror ikke norsk er morsmålet hennes.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 22:40   #6
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Ja jeg mente ikke å være spydig altså, jeg lurte oppriktig.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 13:41   #7
Albertine
Passiv

Standard

Nå ble jeg lettere indignert på Mariannes vegne.

Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 14:11   #8
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Nå ble jeg lettere indignert på Mariannes vegne.

Det er ikke ment slik som det høres ut, jeg trodde faktisk at hun var utenlandsk for jeg syntes å huske at hun nevnte det en gang i et innlegg, men jeg har antakelig blandet sammen. Det var et svar på kommentarene til Pia og Isets, ikke for å fornærme noen.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 14:14   #9
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Det er ikke ment slik som det høres ut, jeg trodde faktisk at hun var utenlandsk for jeg syntes å huske at hun nevnte det en gang i et innlegg, men jeg har antakelig blandet sammen. Det var et svar på kommentarene til Pia og Isets, ikke for å fornærme noen.

Jeg blander meg - jeg rødprikket deg for det forrige innlegget, for jeg reagerte veldig negativt. Men nå skjønner jeg hva du mente. Hvis hun virkelig VAR fremmedspråklig ville det jo vært helt greit å si det, når andre hakker løs på bruken av et ord. Så jeg beklager litt hissig prikk!

Når det er sagt så tror jeg at Marianne er nordlending, og der er overgår eller overigår helt vanlige dialektuttrykk om dagen før i går. Vi sier jo i overmorgen eller overimorgen også, de fleste av oss.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 14:28   #10
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er god, men jeg liker bedre andre ting. Er forsatt fattig student så vi har det av og til. Men det passer dårlig inn i lavkarbokosthold.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 14:27   #11
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hun hadde sikkert bevisst unnlatt å tilsette salt og smør, da smaker det jo papp. Posepotetmos er deilig! :dårlig vant:

Ja, i voksen alder har jeg laget litt posepotetmos, og den er bedre nå enn i 1980.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg har masse hull i tennene, 4 kroner og har brukt rundt en million hos tannlegen. Jeg gir ungen fluor hver kveld og skyller med fluor selv. Har ikke hatt "nye" hull de siste 6-7 årene, etter jeg begynte med fluorskyll, det er gammelt tull som koster å rette opp i. Min mor trodde på skrekkepropaganda om kaniner i nærheten av fluorfabrikkene med tenner de ikke kunne få slitt ned og at de døde...

Stakkars kaninene!

Jeg husker at jeg ikke deltok på felles-fluorskyll på skolen heller. (Det kom en sånn tannpleierdame en gang i måneden med 24 plastglass på et brett og en stoppeklokke. Urk.) Mamma og pappa var vel litt indignert over at det ikke var innhentet tillatelse fra hjemmet, da. Jeg pleide å sitte og tegne mens de andre skyllet og skummet, og følte meg sikkert litt som et Jehovas vitner-barn som ikke fikk være med å lage julekurver.

Hadde det ev. vært frekt å sende tannlegeregningene hjemover nå?

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 22:12   #12
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har fiskepinner en sjelden gang. Det er ikke særlig godt, nei.

Jeg har vokst opp i Finnmark og der sa vi overigår. Om det er et dialektord eller en "feil" som går igjen der oppe vet jeg ikke.

Gammel 09-01-08, 22:20   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg har vokst opp i Finnmark og der sa vi overigår. Om det er et dialektord eller en "feil" som går igjen der oppe vet jeg ikke.

Overimorgen og forigårs. (ser helt fjernt ut uansett, men det er vel det som er riktig?)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:37.