Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor ofte spiser du fiskepinner?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hvor ofte spiser du fiskepinner?
Flere ganger i uken 0 0%
Flere ganger i måneden 21 7,81%
Flere ganger i halvåret 57 21,19%
Flere ganger i året 58 21,56%
Sjeldnere enn hvert år 61 22,68%
Aldri 69 25,65%
Skjønner ikke spørsmålet 3 1,12%
Deltakere: 269. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-08, 18:30   #41
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du fiskepinner?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Vi spiste det i overgår og det var første gang i år*ler*
Sist gang var en gang i november. og før det en gang i juni...

Spiser heller hjemmelagede fiiskepinner:

Overgår? Kan man si det altså?

Vet du at du spiste i november og juli, eller bare tipper du sånn ca? Jeg har nemlig ikke peiling på hva jeg spiste sist uke en gang.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 18:44   #42
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Aldri, men det hendte vi hadde det til middag da jeg var liten.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 18:51   #43
Albertine
Passiv

Standard

Vi spiser det titt og ofte vi, for ungene elsker det. Billig er det også. :fattig:

Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 18:56   #44
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Haha nei det tror jeg ikke. Overgår??

Gammel 09-01-08, 19:00   #45
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Vet du at du spiste i november og juli, eller bare tipper du sånn ca? Jeg har nemlig ikke peiling på hva jeg spiste sist uke en gang.

Jeg tror ikke norsk er morsmålet hennes.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 19:24   #46
gethosmurfen
Superaktiv

Medlem siden: Sep 2007
gethosmurfen er litt kul
Standard

Spiser fiskepinner ca en gang i året her. Hver gang tenker jeg at det er jo helt grei mat, og hver gang lover jeg meg selv at jeg aldri skal kjøpe fiskepinner igjen

Gammel 09-01-08, 19:42   #47
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi spiser fiskepinner veldig sjelden, og når vi gjør det er det T. som har laget dem. :luremammansomvilhaiungenskikkeligfisk:

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg spiste så mange i oppveksten at jeg ikke gidder spise flere. Men jeg har visst såvidt smakt på det etter at jeg fikk små fiskepinneelskere i hus. (De får fiskepinner med ketsjup og lompe i barnehagen! )

Det har de gjort i vår barnehage også, på grunn av barn som ikke spiser svinekjøtt. De andre ungene kunne fått pølse, men det ble alltid til at alle ville ha fiskepinner så da sluttet de med pølsa. Nå har bernet som ikke spiste svin sluttet, så nå er det pølser på menyen igjen.

Gammel 09-01-08, 19:44   #48
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Fiskepinner,potetmos og ketchup er favoritten til mellombror. Vi har det vel en gang pr. 14 dag omtrent.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 19:46   #49
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Helst aldri, men siden bhg fortalte at Junior elsker dette har vi hatt det til middag en gang i blant. Har det faktisk på middagsplanen for Januar.

-men hjemmelagede er best, syns nå jeg.

Gammel 09-01-08, 19:51   #50
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Fiskepinner har jeg aldri likt. Vi spiser det aldri.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 19:53   #51
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det som heter fiskepinner spiser ikke vi voksne, men ungene spiser det kanskje 1-2 ganger i året.
Steke torsk og Kpteinens fylte i ymse varianter har vi kanksje 1 gang i mnd eller oftere.
(handler de fylte greiene på tilbud)

Gammel 09-01-08, 19:58   #52
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Flere ganger i året.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 20:00   #53
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jørgen spiser fiskepinner en gang i uken ca, han elsker det! Har funnet noen fine på lidl som er av rein torskefilet. Jeg og mannen er ikke så glad i det, så som oftest kun Jørgen som får når vi har kjøtt/fisk han ikke liker.

Gammel 09-01-08, 20:03   #54
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Never, ever.. Ungene mine liker det heller ikke. Urk..

Gammel 09-01-08, 20:03   #55
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt for sjelden vil ungene si. Jeg tipper to-tre ganger i året.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 20:44   #56
Pipling
Nybegynner

Pipling sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestlandet
Pipling har et hav av muligheter foran seg
Standard

Aldri!
Fiskepinner er skikkleig fælt :grøsse:

Gammel 09-01-08, 20:54   #57
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Selv spiser jeg det kanskje ett par ganger i året, mens sønnen har det som en av sine favoritter og spiser det ganske ofte, annen hver uke i snitt vil jeg tro.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 20:59   #58
AprilRyan

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Aldri.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 21:13   #59
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Aldri. Fiskepinner er skikkelig ekkelt. Er glad for at ingen av guttene liker det heller.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 21:21   #60
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Aldri. Jeg er oppvokst med at fiskepinner er fin mat for hunden og katten

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:30.