|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelserNja, komme helsinnet og komme helskinnet...Jeg har jobbet med voksne som ble utsatt for seksuelle overgrep som barn og har til gode å se en eneste en komme helskinnet ut av det. En som er blitt utsatt for seksuelle overgrep vil aldri komme like greit ut av barndom og ungdom som en som ikke er blitt utsatt for overgrep. Jeg sier ikke det fordi jeg betviler at det er mulig å overleve, mestre eller legge det bak seg, men noe har jo skjedd. Og det er skadelig.
|
|
|
#2 |
|
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser
Men da må du jo ta med i beregningen at de som oppsøker hjelp, gjør det av en grunn. Man oppsøker ikke hjelp hvis man ikke har tatt skade av overgrep.
kris Enestående mamma til en enestående gutt (2001) "Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard) Sist redigert av kris : 14-01-08 kl 11:40. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelserJeg har ikke jobbet i hjelpeapparatet og ikke vært behandler. Jeg har jobbet innen erstatningsbiten. Ingen har oppsøkt meg fordi de trengte hjelp. det skulle tatt seg ut.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|