|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Shake it out!
|
Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn...
Jeg synes faktisk ikke at det gjør noe at unger springer litt, jeg, så lenge de ikke hyler og lager direkte bråk.
|
|
|
#2 |
|
By the Sea
|
Dette med plass og rom for unger i sydlige strøk har jeg også tenkt på når jeg har lest denne tråden.
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Vi har opplevd i Norge at servitører både har flørtet, lekt og invitert med barnet vårt på kjøkkenet for å hente is slik at vi voksne skulle få litt alenetid og fordi de syntes det var hyggelig med barn. Leker har han fått låne også. Han er tre år nå, og vi øver oss på å gå på restaurant når det ikke er altfor mange andre der, og passer på å gå før han kjeder seg så mye at han "tar av". Vi har også med leker, bøker og tegnesaker for å holde ham opptatt.
|
|
|
#4 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn ...Det er en grunn til at en del restauranter i "syden" har små lekeplasser. Ingen unger i 1-7 årsalderen sitter stille ved bordet under en flere timers lang middag. Men de trenger ikke hyle og skrike og herje, men å røre på seg litt ser jeg på som helt naturlig for unger i den alderen.
|
|
|
#5 |
|
Shake it out!
|
Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn ...
Veldig få unger i alle fall. Jeg kjenner unger i den alderen som sitter dønn stille og spiser seg gjennom flere retter (ikke mine
|
|
|
#6 |
|
By the Sea
|
Jeg tror at de fleste tenker som deg, Scarlett - heldigvis! : )
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
Når man legger ut slike innlegg som Cascaye gjorde her, så må man være forberedt på flere ting: for det første kan det hende at noen snur saken på hodet og sier at "Dette er din versjon av historien. Kan det finnes en annen side av den som du ikke ser?" Dette kan være så irriterende og/eller sårende det bare vil, men det er altså en risiko man tar når man velger å fortelle om slike hendelser på FP. Vil man bare ha koz og klemz, anbefaler jeg andre fora enn dette. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
By the Sea
|
Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn ...Teofelia - jeg visste jeg ville få et svar som ditt ; )
|
|
|
#9 |
|
Shake it out!
|
Vi har også funnet en sånn restaurant nå - italienere som driver den
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|