Sv: Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn
Skjønne bilder, Xian! Den blide, strålende ungen - er det virkelig den samme som det storøyd alvorlige pikebarnet dere fikk bilde av på forhånd? Hn blir jo bare søtere og søtere.
Opprinnelig lagt inn av Xian, her.
Vi er ikke sikre på om det er norsk eller kantonesisk babbel. Men syntes tydelig å høre både "mamma" og "pappa" her i går (der vi sto henførte og musestille utenfor soveværelset og lyttet). 
Så herlig. Det må være en merkelig følelse å høre henne bable og ikke vite hva hun sier. Jeg er veldig spent på å få høre om hvordan hun begynner å snakke norsk, jeg synes jo språkutvikling er noe av det aller morsomste med småbarn, og Ulrikkes situasjon er jo helt annerledes enn situasjonen til de andre barna jeg kjenner. Så herlig det må være å (etter hvert) høre henne si mamma og pappa - og husk å notere opp første gang hun skjeller dere ut på norsk! (Jeg oppdaget da jeg skulle hente Poden i en bursdag for et par uker siden at han nå er i stand til å krangle/sutre på tysk; da begynner man å være ganske stø i et språk, tenker jeg ... )