Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-08, 14:43   #24
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skip Hop-stelleveske til Bugaboo-vogn

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Ja, det skal bli veldig spennende å se! Hun absorberer nok mye i løpet av dagen. Og så ligger hun og prøver det ut om kvelden for seg selv, virker det som.

Det gjør hun nok. Det husker jeg Poden gjorde før også (ikke så mye nå, men det hender fremdeles). Han var på Ulrikkes alder da vi var i London og farmor og farfar var hos oss og passet ham alene for første gang, og da lå han i sengen (etter at farmor hadde sagt god natt og gått ut av rommet) og sa ""Mamma pappa Don-don; famo faffa passe på".

Sover hun på deres rom, forresten?

Vi er usikre på hvor mye hun har snakket før. Med 40 pleiere på 700 barn, er hun neppe blitt stimulert særlig godt. Og da vi fikk henne var hun jo lenge stum av sjokket over omveltningene, så jeg tror det hun har kunnet av kantonesisk er i ferd med å forsvinne helt.

Ja, det er nok sannsynlig. Lurer på om minnene hennes fra Kina vil forsvinne i ganske stor grad, sammen med språket? Hun har kanskje ikke snakket så mye med pleierne, men barna har jo sikkert snakket med hverandre.

- Jeg tenker stadig på hvor overveldende det må ha vært å plutselig få to foreldre helt for seg selv og all den oppmerksomhet man kan drømme om. Sikkert vidunderlig, men også ganske overveldende og stressende, vil jeg tro. (Positivt stress er også stress, merker man innimellom.)

Jeg er storlig imponert over at A. kan krangle på tysk! Det skulle jeg gjerne kunnet selv.

Samme her. Jeg var ganske god i tysk for en del år siden, men så langt som til krangling kom jeg aldri. Og skjellsord (særlig av den veldig primitive barnehagesorten, som sjelden brukes i litteraturen) kan jeg lite om. Men man lærer jo etter hvert.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.