|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du navnet ditt?Jeg har dobbeltnavn sammensatt av to veldig vanlige og tidstypiske 70-tallsnavn som stadig holder koken. Likevel er det ikke veldig mange med akkurat denne kombinasjonen.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du navnet ditt?
Hmm,kan være vi har samme navn.. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
En som trener
|
Sv: Liker du navnet ditt?Jeg liker navnet mitt. Jeg har mange ganger prøvd å vurdere det objektivt, altså hadde jeg likt det om jeg ikke hadde hett det? Forøvrig er det fire år siden sist et norsk pikebarn fikk det navnet, så om man vil være original, er det bare å go for it. Navnet hadde en stor topp rundt 1965-75. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du navnet ditt?Joda nå syns jeg navnet mitt er OK, men likte det ikke spesielt godt i tenårene.
|
|
|
#5 |
|
Smugleser
|
Sv: Liker du navnet ditt?Jeg har to fornavn, men har alltid bare brukt mellomnavnet.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan fant du ut av dette?
|
|
|
#7 |
|
trenger lading
|
Lurer litt jeg og...
|
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
På SSB har de statistikk over hvor mange som har fått hvert navn hvert år de siste ti årene, og den statistikken tar med alle navn der det minst ett år er minst ti som har fått navnet. For eksempel kan man se at navnet Ajla var det ingen som fiikk i 2007, 5 i 2006 og 10 i 2005.
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok. Mitt navn er ikke på den listen, så da er det altså for få som har fått det de siste årene til at jeg faktisk kan se hvor mange?
|
|
|
#10 |
|
trenger lading
|
tror faktisk ikke det er det det betyr... For de ":" tegnene betyr tallet ikke kan offentliggjøres, ikke at det ikke er noen. (nederst på lista står det "standardtegn i tabeller")
|
|
|
|
#11 |
|
flisespikker
|
Ja, det ser ut som du har rett.
|
![]() |