Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sirkus

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-08, 16:31   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: cirkus

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg hadde vel helst sett at dei kunne ta konsekvensen av at dei tener pengar på dyr og heller brukt litt ressursar på å huse dei om vinteren også.

Det blir litt som å skaffe seg ein hund eller katt og avlive dyret når ein går lei.

Nå er det vel en vesntlig forskjell på sauer, høner og kyr og kjæledyr. Såvidt meg bekjent slaktes ikke hund og katt for å bli mat, sau, høner og kyr, der i mot bruker man jo kjøttet av og er slaktedyr i vår kultur.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 16:34   #2
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: cirkus

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Nå er det vel en vesntlig forskjell på sauer, høner og kyr og kjæledyr. Såvidt meg bekjent slaktes ikke hund og katt for å bli mat, sau, høner og kyr, der i mot bruker man jo kjøttet av og er slaktedyr i vår kultur.

Det er vel meir prinsippet eg er oppteken av. Det blir litt dobbeltmoralsk i mine auge å kjøre på ei marknadsføring av sau, kyr og høns som kjæledyr og "kos" for så å slakte dei for å sleppe kostnadane det medfører å ha dei over vinteren.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
dyreplageri

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:31.