Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sirkus

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-08, 14:01   #1
Tispa
Hundegal

Tispa sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sirkus

Tar dere med ungene på det?
Vi har fått biletter, og skal dit i kveld. Frøkna er 4 år, så hun får vel med seg endel av det som foregår.
Jeg syns det er kjempegøy , og gleder meg mere enn henne.

Gammel 24-02-08, 14:01   #2
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: cirkus

Nei, eg kjem aldri til å gå på sirkus med mine born.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 14:03   #3
Left
Passiv

Standard

Vi går ikke på sirkus nei.

Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 14:05   #4
Tispa
Hundegal

Tispa sin avatar

Standard

Til dere som ikke går på cirkus: Hvorfor ikke?

Gammel 24-02-08, 14:05   #5
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Vi var i sommer med Mazungen når hun var 4 år.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 14:05   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke sirkus. De som har dyr liker jeg ikke fordi de fører et dyrehold jeg ikke kan være med å støtte.
Nå har jeg ikke sett noen sirkus uten dyr, men jeg liker ikke klovner heller, så jeg ville ikke ha dratt likevel. Av litt mindre oppegående grunner kanskje...
(Jeg hadde sikkert tatt med meg Poden på et sirkus som ikke holder dyr altså.)

Gammel 24-02-08, 14:07   #7
Left
Passiv

Standard

Fordi jeg ikke synes noe om at dyr må leve på den måten som sirkusdyr gjør.

Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 14:07   #8
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Vi tar heller ikke ungene på sirkus pga dyreholdet.
Om vi hadde funnet et sirkus uten dyr hadde i allefall jeg ikke gått uansett, for jeg virkelig misliker klovner. Gjorde det som liten også og nektet å gå på sirkus pga de.

Gammel 24-02-08, 14:09   #9
Tispa
Hundegal

Tispa sin avatar

Standard

Husker stemningen på cirkus da jeg var liten. Spenningen , luktene det var spennende ..
Husker jeg satt med kule runde øyne og bare måpa.
Har blanda følelser med dyr på cirkus. Ikke for at de er i fangenskap, de vet ikke bedre. Men, det må ganske hard dressur til, dette liker jeg mindre bra!

Gammel 24-02-08, 14:10   #10
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tispa, her.

Ikke for at de er i fangenskap, de vet ikke bedre. Men, det må ganske hard dressur til, dette liker jeg mindre bra!

Så då er det greitt?

Gammel 24-02-08, 14:12   #11
Tispa
Hundegal

Tispa sin avatar

Standard

Hva da?

Gammel 24-02-08, 14:13   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tispa, her.

Ikke for at de er i fangenskap, de vet ikke bedre. Men, det må ganske hard dressur til, dette liker jeg mindre bra!

Jeg syns ikke det kan forsvares at store dyr lever under kummerlige forhold bare fordi de ikke vet bedre.
Mennesket skal vite bedre.

Gammel 24-02-08, 14:15   #13
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det blir ikke noe sirkus her. Ei heller dyrehager, i hvert fall ikke når det er slik som Løveparken i Danmark.

Gammel 24-02-08, 14:16   #14
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: cirkus

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg syns ikke det kan forsvares at store dyr lever under kummerlige forhold bare fordi de ikke vet bedre.
Mennesket skal vite bedre.

Vi går aldri på sirkus.

Sist redigert av Aminta : 24-02-08 kl 15:35.
Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 14:16   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvsagt går vi ikke på sirkus, men støtter da ikke en slik næring? Huff. Dyrefrie sirkus kan jeg godt gå på, men det har jeg ikke sett her i nærheten noensinne. Kinesisk sirkus er litt stilig. Dyrefrie altså.

Gammel 24-02-08, 14:17   #16
Tispa
Hundegal

Tispa sin avatar

Standard

Jeg er ikke for at cirkus skal ha dyr, men den diskusjonen ble vel tatt på høyere hold her for et par år siden. Jeg tror ikke dyrene lider av å reise rundt.
Har dyr i parker det annerledes?

Gammel 24-02-08, 14:18   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Vi var i en fin dyrepark i sommer, der dyrene hadde fine store friluftsarealer å bevege seg på. Husker ikke hva den het, men den er her i Norge.

Gammel 24-02-08, 14:18   #18
Tispa
Hundegal

Tispa sin avatar

Standard

Men, de er i fangenskap, okke som....

Gammel 24-02-08, 14:20   #19
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Standard

Var det Hunderfossen eller Sommarland i Bø som sender dyra sine til slakting etter at sesongen er over?

Gammel 24-02-08, 14:33   #20
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, vi kommer aldri til å dra ungen med på sirkus. Av overnevnte grunner.

Emneord
dyreplageri

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.