|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Elektrosmog
Du kan bare ikke si at alle som er uenige med deg har skylapper for øynene altså, den er pinadø drøy. Jeg har garantert brukt 100 ganger så mye tid og energi på å sette meg inn i dette enn hva du har. At jeg er uenig er ikke fordi jeg er for dum til å ikke innse "den store sannhet" eller noe sånn, det er fordi jeg er uenig.
![]() |
#2 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva vet du om hva jeg kan og har satt meg inn i? Selv om jeg ikke har tid til å sitte her dag ut og dag inn for å skrive lange avhandlinger om emnet, så betyr det ikke at jeg ikke vet hva jeg snakker om og hva jeg tror på. Du aner virkelig ingenting, og du formelig hoverer på en arrogant måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Mother of Dragons
|
Du mener at det ikke er arrogant å si at andre har skylapper for øynene?
![]() |
#4 |
Sperret
Nei, ikke så lenge jeg blir beskyldt for å ikke kunne noe om hva jeg uttaler meg om. Da er det ikke arrogant lenger - da er det på sin plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
Nei, det er det ikke. Da er det på sin plass å vise til saklige kilder som viser at du har rett. Ikke sitte og sutre fordi ingen andre skjønner det samme som deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sperret
Sutre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Mother of Dragons
|
Rolv Hjelmestad, New-Ager på Oppdal er ikke saklige kilder altså. Han er en privatperson.
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
Er det henvisningen til uttalelsene fra botaniker og urtemedisiner Rolv Hjelmstad du tenker på? Sammen med uttalelsene fra tannlegen din og diverse geobiologer? Joda, jeg har lest dem – og like fullt er jeg uenig i hva du sier, og like fullt betviler jeg din kompetanse på området. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Mother of Dragons
|
For ordens skyld: jeg har ikke sagt at du ikke har peiling, det jeg sa var at jeg har brukt 100 x så mye tid og energi enn deg på dette feltet. Da jeg er siv.ing i fysikk med diplom fra institutt for elektron og ionefysikk, NTH som det het dengang, så er det en ganske trygg påstand altså.
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
Det er kuler fra de snille som ikke dreper.
"Med respekt å melde, jeg er Fruktflue og kan like mye om stråling som deg, siving i fysikk-esme." |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Elektrosmog |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
<*(((<
|
Nå visste ikke Fruktflua at Esme var siv.ing. i fysikk, da. (Ikke jeg heller, troen på egen stalking fikk en liten knekk der). Så å sammenligne henne med Oddekalv blir for ille, syns jeg. Jeg er sikker på at det bare var vennskapelig tøysing, men jeg tror at jeg fort ville følt det som ren latterliggjøring. :kumbaya: Sist redigert av torsk : 03-03-08 kl 00:01. Årsak: Flua, ikke flue! Sånn går det når man ser på hva Teo skriver, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bedreviter
|
Du har trolig rett i at det fremstår som slemmere enn det var ment. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |